Tekniikan alastako minulle ammatti?

Tekniikan alastako minulle ammatti?

Kiinnostaisiko sinua työskennellä tekniikan alalla? Tässä koulutuksessa pääset tutustumaan sähkö-, rakennus- sekä kone- ja tuotantotekniikan aloihin (robotiikka, CNC-koneistus). Lisäksi voit suorittaa erilaisia työelämässä tarvittavia kortteja.

Koulutus soveltuu kaikille sähkö-, rakennus- ja robotiikan aloista sekä CNC-koneistuksesta kiinnostuneille TE-toimiston ja työllisyyden kuntakokeilujen yli 20-vuotiaille asiakkaille.

SISÄLTÖ:
·Lähtötilannekartoitus
·Sähkö- ja rakennusalan, robotiikan sekä CNC-koneistuksen
oerilaiset työtehtävät ja osaamisvaatimukset
otyöllistymis- ja kouluttautumismahdollisuudet
oammatilliset perusteet
·Työturvallisuuskortti
·Tulityökortti
·Trukkikortti
·Hätäensiapu
·Digivalmiuksien parantaminen
·Tutustumiskäynnit
·Työhönvalmennus

Koulutus toteutetaan lähiopetuksena Järviseudun ammatti-instituutin Kurejoen toimipisteessä lukuuottamatta robotiikkaa (1 pv) sekä CNC-koneistusta (2 pv), jotka järjestetään Vimpelin toimipisteessä (Puusepäntie 3, 62800 Vimpeli).

Koulutuksen kesto on 15 päivää ajalla 6 – 24.11.2023, minkä jälkeen voit halutessasi syventää alaan tutustumista työssäoppimalla (max. 10 pv).

Lisätietoja koulutuksesta saat
Risto Riihimäki, p. 040 545 1860, risto.riihimaki@jamin.fi

Hae koulutukseen 25.10.2023 mennessä. Jätä hakemus hakupainikkeesta “Hae tähän koulutukseen”.
Huomioithan, että koulutukseen hakeutuminen on sitovaa eikä sitä, tai koulutukseen osallistumista voi perua ilman pätevää syytä. Perumisesta tai laiminlyönnistä voi aiheutua työttömyysturvaseuraamus.
Valinnat tehdään 26.10.2023 ja valinnoista ilmoitetaan tekstiviestillä + kirjeellä.
Seuraa valintatietojasi www.tyomarkkinatori.fi – TE-palveluiden Oma asiointi – Henkilöasiakas-palvelussa.

Koulutuksen aikaiset taloudelliset etuudet:
Koulutuksen ajalta maksetaan työttömyysetuutta, korotettua etuuden osaa ja kulukorvausta.

LISÄTIETOJA koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702 ma-pe klo 9-16:15 TAI
  • Koulutusneuvonnan suomenkielisen chat -palvelun ma-pe klo 9-16:00 löydät osoitteesta:
  • Ruotsinkielinen palvelu: https://tyomarkkinatori.fi/sv/info/landsomfattande-radgivningstjanster/radgivningstjanster-for-personkunder/utbildningsradgivning
  • Englanninkielinen palvelu: https://tyomarkkinatori.fi/en/info/national-guidance-services/guidance-services-for-personal-customers/education-and-training-guidance

Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa: www.facebook.com/koulutusneuvonta

Etelä-Pohjanmaan TE-palvelut myös: