Digipalvelujen kehittäjä F.E.C

Digipalvelujen kehittäjä F.E.C

Yritykset kaikilla toimialoilla tarvitsevat tekijöitä digitaalisten palvelujen ja liiketoiminnan kehittämiseen – erityisesti tekoälyteknologia vaikuttaa voimakkaasti yritysten toimintaan. Mikäli haluat päästä ajan tasalle digitaalisen liiketoiminnan uusimmista työkaluista, hae Digipalvelujen kehittäjä F.E.C-koulutukseen!

Target Partnersin yhteistyössä Laurean kanssa toteuttamassa F.E.C-koulutuksessa toimit sopivassa yrityksessä ja osallistut asiantuntijakoulutuksiin. Osallistumisen tavoitteena on työllistyminen. Target Partnersilla on vankka kokemus vastaavien koulutusten toteutuksesta yhteistyössä kasvavien yritysten & osaavien kouluttajien kanssa. Olemme toimineet yritysten ja työnhakijoiden yhdistämisen sekä osaamisen kehittämisen parissa 25 vuotta.

Koulutuskumppanimme Laurea on edelläkävijä työelämässä ja yrittäjyydessä tapahtuvien muutosten ymmärtämisessä ja siihen liittyvän uuden osaamisen sekä uusien toimintamallien kehittämisessä ja hyödyntämisessä.

Digipalvelujen kehittäjä F.E.C -koulutus sopii esimerkiksi kaupallisia tai teknillisiä tutkintoja suorittaneille työnhakijoille. On eduksi, mikäli sinulla on jo kokemusta digitaalisuudesta liiketoiminnassa; digimarkkinoinnin kanavista, ohjelmistoprojekteista, verkkokaupoista, liiketoiminnan kehittämisestä tai uusien tuotteiden suunnittelusta, toteutuksesta tai lanseeraamisesta. Sinulla voi olla pitkä kokemus työelämässä tai voit olla myös urasi alkuvaiheessa oleva.

Koulutus on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille TE-toimiston ja kuntakokeiluiden asiakkaille. Koulutus toteuteutetaan suomen kielellä ja edellytämme hakijoilta riittävää suomen kielen taitoa.

Target Partnersin F.E.C-koulutukseen osallistuu yrityksiä, tarjoavat sopivalle työnhakijalle mahdollisuuden päästä kehittymään ja toimimaan tehtävissään.

Hakeminen ja valinnat

Haku on käynnissä ja päättyy 9.8.2023. Hakemuksia käsitellään TE-toimistossa saapumisjärjestyksessä ja Target Partners on yhteydessä jatkovalintaan hyväksyttyihin. Tästä käynnistyy sopivan yrityskumppanin haku. Koulutuksessa voit aloittaa 14.8.2023 alkaen tai viimeistään syyskuun puoliväliin mennessä, jolloin koulutuksen lähiosuudet alkavat.

Uudenmaan TE-toimisto vastaa esivalintaprosessista ja valitsee hakemusten perusteella sopivimmat hakijat valintaprosessiin. Yritykset haastattelevat heitä kiinnostavat ehdokkaat ja tekevät valintoja. Valinnan tapahtuessa sovitaan aloittamisen ajankohta ja solmitaan koulutussopimus. Koulutuksen kokonaiskesto on aina 120 arkipäivää, josta lähiosuus (luennot, verkko-opiskelu) on n. 25 päivää ja yrityksessä tapahtuva työssäoppiminen n. 95 päivää.

Työssäoppiminen tapahtuu yrityksen kanssa sopien yrityksen ohjaamana. Koulutuksen tavoitteena on työpaikka/työllistyminen. Mikäli Sinut valitaan jonkin yrityksen toimesta mukaan, saat mahdollisuuden kehittää osaamistasi ja osoittaa soveltuvuutesi kyseiselle yritykselle.

Koulutus

Laurean asiantuntijoiden toteuttama lähi- ja verkkokoulutuskokonaisuus sisältää seuraavat päämodulit:

1. Tulevaisuusajattelu ja kestävä kehitys (3 pv)
2. Digitalisaatio ja työkalut (6 pv)
3. Palvelumuotoilu ja käyttäjäkeskeisyys (3 pv)
4. Ketterät menetelmät (3 pv)
5. Digitoiminta (6 pv):
Cypersecurityn perusteet
Projektisalkun hallinta (digi)kehittämisessä
Oman osaamisen sanoittaminen tekoälyavusteisesti
Projektiklinikat – ohjausta omaan tekemiseen
6. Täydentävät verkko-opinnot (4 pv)

Katso koulutuksen tarkemmat tiedot sivuiltamme. Koulutuksen lähiosuudet toteutetaan Laurean koulutustiloissa Espoossa (Leppävaaran kampus).

Hakeminen

1.Koulutukseen haetaan täyttämällä sähköinen työvoimakoulutushakulomake osoitteessa www.tyomarkkinatori.fi Huom. Työnhakusi TE-toimistossa tai kuntakokeilussa tulee olla voimassa, kun haet.

2.Lähetä lisäksi cv/ansioluettelosi ja tiivis saate osaamisestasi & tavoitteistasi Target Partnersille osoitteeseen: pasi.kinnunen@targetpartners.fi

Target Partners on henkilökohtaisesti yhteydessä jatkovalintaan hyväksyttyihin hakijoihin ja esittelee hakijoita asiakasyrityksilleen.

Jokainen jatkovalintaan hyväksyttyä hakija voi myös itse kartoittaa itselleen sopivaa yrityskumppania koulutukseen.

Mikäli sinulla ei ole pankkitunnuksia, sinun on käytävä henkilökohtaisesti TE-toimistossa vahvistamassa hakemuksesi Jos sinun ei ole mahdollista täyttää sähköistä hakemusta www.tyomarkkinatori.fi -sivuilla, voit hakea koulutukseen TE-toimistosta saatavalla hakemuslomakkeella, joka on palautettava henkilökohtaisesti TE-toimistoon huolellisesti täytettynä.

Huomioithan, että koulutushakemus on sitova, eikä sitä voi perua ilman pätevää syytä. Jättämällä koulutushakemuksen sitoudut osallistumaan koulutuksen valintatilaisuuteen ja aloittamaan koulutuksen, mikäli tulet siihen valituksi. Mikäli perut hakemuksen, et osallistu koulutuksen valintatilaisuuteen, tai et aloita koulutusta, TE-toimisto/kuntakokeilu selvittää oikeutesi työttömyysetuuteen (TTL 2 a luku 9 § 7 a-7 b sekä 2 a luku 10 §).

Lisätietoa saat soittamalla arkisin 10-15 välisenä aikana Target Partnersin asiakaspalvelunumeroon: 010 299 7400 tai suoraan koulutuksen vastuuhenkilölle: Pasi Kinnunen, 040 5243293 / pasi.kinnunen@targetpartners.fi

Lisätietoa koulutuksesta saat myös sivuiltamme https://www.targetpartners.fi/digipalvelujenkehittaja

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:

Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9.00-16.15 tai www.facebook.com/koulutusneuvonta tai nettisivuilta https://tyomarkkinatori.fi/info/valtakunnalliset-neuvontapalvelut/henkiloasiakkaan-neuvontapalvelut/koulutusneuvonta, jossa chat-palvelu ma-pe 9-16.

• Tarjoaja: Target Partners Finland Oy ⧉
  • TE-toimisto: Uudenmaan työ- ja elinkeinotoimisto
  • Lähiosoite: Laurean kampus
  • Paikkakunta: Espoo, Uusimaa
  • Kesto: 120 pv
  • Ensisijainen ammatti: Myynnin, markkinoinnin ja tiedotuksen er.