Lämpöpumppujen asentaminen ja huoltaminen

Lämpöpumppujen asentaminen ja huoltaminen

Haluatko oppia asentamaan ja huoltamaan lämpöpumppuja? Vai kaipaako osaamisesi päivittämistä? Hae lämpöpumppujen asentaminen ja huoltaminen koulutukseen.

Kenelle:
Koulutus on suunnattu Kaakkois-Suomen työttömille ja työttömyysuhan alaisille, joilla on sähköasentajan tai putkiasentajan tutkinto ja jotka haluavat tulevaisuudessa työllistyä alalle. Sopii myös kylmäalan koulutuksen saaneelle tietojen ajantasaistamiseen.

Ajankohta:
Koulutus järjestetään 7.8.-6.10.2023

Sisältö ja toteutus

Koulutukseen sisältyy teoriaopetusta ja käytännön opetusta opiskelijoiden henkilökohtaisten valmiuksien ja oppimistarpeiden mukaan.
Koulutuksen tavoitteena on kouluttaa lämpöpumppujen asennusmääräyksiä, asennusta ja huoltoa, sekä asennusten tarkastuksia.

Lisäksi tarvittaessa seuraavat korttikoulutukset:

* hätäEA * työturvallisuus * tulityö, * SFS6002- sähkötyöturvallisuus.

Koulutuksen jälkeen on mahdollisuus hakeutua Saimaan ammattiopisto Sampoon suorittamaan talotekniikan ammattitutkinnon osa: Lämpöpumppujen asentaminen ja huoltaminen. Tähän hakeudutaan koulutuksen loppupuolella.

Lisätiedot:
kouluttaja Taisto Suna,
p: 040 159 8756,
sähköposti: etunimi.sukunimi@edusampo.fi

Muualta kuin Imatran seudulta olevien hakijoiden tulee selvittää, miten majoitus järjestyy, koska kouluttajalla ei ole asuntolaa.

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten ja haastattelun perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Kirjaa Omat perustelut -kohtaan, miksi haet koulutukseen ja miten koulutus auttaa sinua eteenpäin työuralla.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös verkkosivuilla Oma asiointi palvelussamme kohdassa koulutushakemusten tilanne. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.

Huolehdi siitä, että koulutuksen alkaessa työnhakusi on voimassa TE-toimistossa. Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista
Koulutusneuvonta 0295 020 702 (ma-pe 9-16.15).

• Tarjoaja: Edusampo Oy ⧉
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto