Aloittavan yrittäjän tehopaketti (verkko/ilta, useita startteja)

Aloittavan yrittäjän tehopaketti (verkko/ilta, useita startteja)

• Koulutus alkaa: non stop

Koulutuksen aikana teet käytännönläheisen, itsesi näköisen liiketoimintasuunnitelman!

Suunnitelma tehdään Tulosmajakkaan. Se on helppokäyttöinen yritystoiminnan suunnitteluun ja kehittämiseen tehty verkko-oppimisympäristö. Tulosmajakka on käytössäsi maksutta myös koulutuksen jälkeen, voit jatkaa liiketoimintasuunnitelmasi kehittämistä, kun sen aika on.

Starttipäivät:

Startti 1
4.9.-29.9.
Hakemus tulee jättää viimeistään 27.8

Startti 2
30.10.-24.11
Hakemus tulee jättää viimeistään 15.10.

Koulutusinfo
Katso aikaisemmin järjestetyn Aloittavan yrittäjän tehopaketti -koulutuksen infon TE-livetallenne osoitteessa:: https://te-live.fi/lahetykset/idmAir6gv

Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu Pohjois-Karjalan alueella asuville, yrittäjyydestä kiinnostuneille ja yrittäjäksi ryhtymistä suunnitteleville henkilöille. Voit myös hakea koulutukseen jos olet perustamassa yritystä Pohjois-Karjalaan.

Koulutuksen sisältö ja toteutus
Koulutus sisältää kahdeksan webinaaria*, jotka järjestetään ilta-aikaan. Omatoimisen työskentelyn tueksi saat myös henkilökohtaisen sparraajan, joka auttaa sinua omaan yritysideasi / yrityksesi kysymyksissä.

Voit osallistua koulutukseen joustavasti työn tai yritystoiminnan käynnistämisen ohessa, sillä webinaarit ovat kuunneltavissa jälkikäteen nauhoitteina.

*Webinaari = vuorovaikutteista verkossa järjestettävää koulutusta. Webinaarit pidetään helppokäyttöisellä GoToMeeting ohjelmalla. Klikkaamalla linkkiä pääset mukaan.

Liiketoimintasuunnitelmasi koostuu seuraavista osista:
- Yrittäjyys ja yritystoiminnan suunnittelu
- Markkinaselvitys
- Yritysmuodot ja yrityksen perustaminen
- Markkinointi ja myynti, tuotteistus
- Yritystalous ja kannattavuus, hinnoittelu
- Yritysrahoitus
- Yrittäjän vero-, laki- ja työantajantietous
- Yrittäjän vakuutukset ja sosiaaliturva
- Taloussuunnitelma

Kari Krohns, puh. 040 565 8297 / kari.krohns@valmennusmajakka.fi

Valinta
Valinta tapahtuu hakemuksen perusteella. Kerrothan siis Omat perustelut -kohdassa, miksi olet kiinnostunut tästä koulutuksesta ja minkälaisia yrittämiseen liittyviä suunnitelmia sinulla on.

Hakeminen

Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille TE-toimiston ja kuntakokeilun asiakkaille.

Koulutukseen haetaan osoitteessa www.te-palvelut.fi > Haussa oleva työvoimakoulutus. Mikäli täytät sähköisen hakemuksen tunnistautumalla pankkitunnuksilla, saat hakemuksesi voimaan heti. Jos hakemus tehdään avoimella lomakkeella (ilman tunnisteita), täytettyjen tietojen voimaantulo edellyttää aina vahvistamista eli henkilökohtaista käyntiä ja henkilötodistuksen esittämistä TE-toimistossa ennen koulutuksen hakuajan päättymistä.

Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata osoitteessa www.tyomarkkinatori.fi > Oma asiointi > Työvoimakoulutus. Jättämällä koulutushakemuksen sitoudut aloittamaan koulutuksen, mikäli tulet siihen valituksi. Mikäli et osallistu koulutusvalintaan tai perut koulutukseen osallistumisen, TE-toimisto selvittää oikeutesi työttömyysetuuteen.

Koulutuksen ajalta voidaan yleensä maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta (mahdollisesti korotettuna). Lue lisätietoja kulukorvauksesta sivuiltamme: https://tyomarkkinatori.fi/palvelut/48d92f9d-b497-4670-a1cb-3f78c522661b/Kulukorvaus-TE-toimiston-jarjestamiin-palveluihin-osallistumisen-ajalta

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9 – 16.15 tai Koulutusneuvonnan chat-palvelu ma-pe klo 9.00 – 16.00.
Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa: www.facebook.com/koulutusneuvonta

• Tarjoaja: ValmennusMajakka ⧉