Kasvata myyntiäsi! - Myynnin ja markkinoinnin verkkokoulutus

Kasvata myyntiäsi! - Myynnin ja markkinoinnin verkkokoulutus

Ilman asiakkaita yksikään yritys ei voi toimia ja siksi sinäkään yrittäjänä et voi laiminlyödä myyntiä ja markkinointia. Tämä on itsestään selvää, mutta tiedätkö kuinka teet myyntiä kasvattavaa markkinointia? Ymmärrätkö miten verkkosivusto luodaan tai miten sosiaalinen mediaa valjastetaan myyntimieheksesi? Entä osaatko käyttää nykyajan myyntityökaluja?

Jos koet, että osaamisessasi on parantamisen varaa, ilmoittaudu koulutukseen, jossa saat konkreettiset työkalut tulokselliseen markkinointiin ja myyntiin.

Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu Pohjos-Karjalan alueen yrittäjille (esim. starttirahaa saavat, mikro- ja pienyrittäjät, sivutoimiset yrittäjät) sekä yritystoiminnan aloittamista suunnitteleville, joilla on perustiedot yrittämisestä ja jotka haluavat syventävää tietoa liiketoiminnan eri osa-alueista. Jos olet sivu- tai päätoiminen yrittäjä, työnhaun tulee olla voimassa TE-toimistossa koulutuksen alkaessa. Voit rekisteröityä työnhakijaksi Oma-asiointi palvelun kautta.

HUOM! Koulutus toteutetaan yhteistyössä Kainuun TE-toimiston kanssa. Paikkoja on yhteensä n. 15 molemmille alueille. Lopullinen paikkojen määrä / alue katsotaan hakijamäärien mukaan.

Koulutuksen sisältö ja toteutus

Koulutuksessa opittavat asiat:
· Saat kattavan markkinoinnin ja myynnin tietopaketin, joka tehostaa asiakashankintaasi ja varmistaa kannattavan liiketoiminnan.
· Opit tekemään konkreettiset markkinointisuunnitelmat, joita noudattamalla myynti kasvaa.
· Opit jalkauttamaan suunnitelmat digitaalisiin ja perinteisiin markkinointikanaviin.
· Opit tehokkaan myyntiprosessin.

Verkkokoulutus sisältää:
· 10 webinaaria (2 webinaaria viikossa). Webinaareja järjestetään päivä- ja ilta-aikaan niin, että mahdollisimman moni voisi osallistua live-opetukseen.
Interaktiiviset webinaarit toteutetaan helppokäyttöisellä GoToMeeting-ohjelmalla. Käyttö ei vaadi erillisiä asennuksia, klikkaamalla linkkiä pääset mukaan.
· Henkilökohtaista neuvontaa.
Saat sparraajan oman yrityksesi myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen koko koulutuksen ajaksi.
· Omatoimista työskentelyä.

Lena Halen, lena.halen@valmennusmajakka.fi, p. 040 766 1599

Koulutuksen järjestäjä
Valmennusmajakka on Suomen suurimpia yrittäjyyden eri aihealueiden kouluttaja. Valmentajamme ovat itse sekä yrittäjiä että pitkän linjan kouluttajia, jotka ymmärtävät yrittäjän haasteet ja osaavat johtaa menestymisen polulle.

Valinta
Valinta tapahtuu hakemuksen perusteella. Kerrothan siis Omat perustelut -kohdassa, miksi olet kiinnostunut tästä koulutuksesta ja minkälaisia yrittämiseen liittyviä suunnitelmia sinulla on.

Hakeminen
Koulutukseen haetaan osoitteessa www.te-palvelut.fi > Haussa oleva työvoimakoulutus. Mikäli täytät sähköisen hakemuksen tunnistautumalla pankkitunnuksilla, saat hakemuksesi voimaan heti. Jos hakemus tehdään avoimella lomakkeella (ilman tunnisteita), täytettyjen tietojen voimaantulo edellyttää aina vahvistamista eli henkilökohtaista käyntiä ja henkilötodistuksen esittämistä TE-toimistossa ennen koulutuksen hakuajan päättymistä.

Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata osoitteessa www.tyomarkkinatori.fi > Oma asiointi > Työvoimakoulutus. Jättämällä koulutushakemuksen sitoudut aloittamaan koulutuksen, mikäli tulet siihen valituksi. Mikäli et osallistu koulutusvalintaan tai perut koulutukseen osallistumisen, TE-toimisto selvittää oikeutesi työttömyysetuuteen.

Koulutuksen ajalta voidaan yleensä maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta (mahdollisesti korotettuna). Lue lisätietoja kulukorvauksesta sivuiltamme: https://tyomarkkinatori.fi/palvelut/48d92f9d-b497-4670-a1cb-3f78c522661b/Kulukorvaus-TE-toimiston-jarjestamiin-palveluihin-osallistumisen-ajalta

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9 – 16.15 tai Koulutusneuvonnan chat-palvelu ma-pe klo 9.00 – 16.00.
Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa: www.facebook.com/koulutusneuvonta

• Tarjoaja: ValmennusMajakka ⧉