Keittiötyöhön Ravintola- ja catering-alalle

Keittiötyöhön Ravintola- ja catering-alalle

PERUTTU /HUOM! Hakuaikaa jatkettu.

Koulutus sopii työttömille ja työttömyysuhanalaisille ravintola- ja catering-alan työhön hakeutuville henkilöille tai soveltuvilta koulutusaloilta valmistuneille tai muuten alasta kiinnostuneille hakijoille. Koulutuksen tavoitteena on antaa opiskelijoille valmiudet toimia ravitsemisalalla avustavissa tehtävissä keittiötyössä. Sisältö vastaa osin Ravitsemis- ja catering-alan perustutkinnon Ravitsemispalveluissa toimiminen tutkinnon osan sisältöä.

Koulutus on monimuotokoulutusta, sisältäen keittiöopetusta, verkko- ja itsenäistä opiskelua sekä työpaikoilla tapahtuvaa oppimista.

Keittiötyö
Elintarviketieto
Erityisruokavaliot
Ruuanvalmistus
Puhtaanapito
Ravitsemus
Kestävä toimintatapa ammattikeittiössä
Asiakaspalvelu
Tieto- ja viestintätekniikka
Työssäoppiminen ammattikeittiössä.

Koulutuksen aikana suoritetaan 1 – 2 lupa- ja korttikoulutusta.

Lisätietoja koulutuksesta:
Outi Karjalainen, opettaja, p. 040 341 4399
Marika Berg, opettaja, p. 040 341 4326
Virpi Kangas, koulutuspäällikkö, p. 040 341 6010
etunimi.sukunimi@gradia.fi , www.gradia.fi

Koulutukseen hakeutuminen:

Täytä sähköinen hakemus “Hae tähän koulutukseen” painikkeen kautta. Mikäli täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, pitää sinun vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa ennen hakuajan päättymistä. Vaihtoehtoisesti voit jättää paperihakemuksen työ ja elinkeinotoimistoon.

Voit seurata hakemuksesi tilannetta ja tarkistaa valintatietosi Oma asiointi -palvelussa (www.tyomarkkinatori.fi > Oma asiointi > koulutushakemus).

Koska valinta koulutukseen tai mahdolliseen haastatteluun perustuvat hakemuksessa esitettyihin tietoihin, täytä hakemus huolellisesti ja kerro mm. miksi olet kiinnostunut tästä koulutuksesta/miten tämä edistää työllistymistäsi. Tarkistathan työvoimakoulutukseen hakiessasi, että yhteystietosi ovat ajan tasalla.

Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta (mahdollisesti korotettuna) ja kulukorvausta.

Koulutukseen hakeutumisesta ja koulutuksen aikaisista taloudellisista etuuksista saat lisätietoa TE- palvelujen valtakunnallisesta koulutusneuvonnasta, puh. 0295 020 702 (ma – pe 9.00 – 16.15). Voit ottaa yhteyttä myös chatissa, yhteydenottolomakkeella tai Facebookissa. Lisätietoja löydät osoitteesta https://tyomarkkinatori.fi/info/valtakunnalliset-neuvontapalvelut/henkiloasiakkaan-neuvontapalvelut/koulutusneuvonta.

• Tarjoaja: Gradia Koulutuspalvelut Oy
  • TE-toimisto: Keski-Suomen työ- ja elinkeinotoimisto