Työturvallisuuskorttikoulutus

Työturvallisuuskorttikoulutus

Koulutus on tarkoitettu Kainuun TE-toimiston ja Kainuun työllisyyden kuntakokeilun työttömille tai työttömyysuhanalaisille työnhakijoille, joiden työllistyminen edellyttää ko. koulutusta.

Koulutuksesta on mahdollista saada Trafin ammattipätevyysmerkintä. Merkintäkulu asiakkaalle 11 euroa.

Ajokortti tai muu kuvallinen henkilökortti mukaan! Koulutukseen valituille tulee kutsu Edukailta tekstiviestinä.

Valinta hakemuksen perusteella.

Työturvallisuuskorttikoulutus antaa perustiedot työympäristön vaaroista ja työsuojelusta yhteisellä työpaikalla.

Koulutuksen hyväksytystä suorittamisesta myönnetään viisi vuotta voimassa oleva, henkilökohtainen Työturvallisuuskortti.

Työturvallisuuskortin saannin edellytyksenä on hyväksyttävästi suoritettu Työturvallisuuskorttikoulutus. Koulutus on yhden päivän mittainen ja siihen liittyy kirjallinen koe.

Lisätietoja Edukai Marika Möttönen p. 040 1216 898 tai marika.mottonen@edukai.fi.

Koulutukseen hakeudutaan työvoimakoulutusilmoituksen Tiedot-välilehdellä olevan Hae tähän koulutukseen -painikkeen kautta.

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Selvitä hakemuksen Omat perustelut-kohdassa erityisesti, miksi olet kiinnostunut tästä koulutuksesta ja miten tämä koulutus parantaa jatkossa työllistymistäsi.

Tietoa työvoimakoulutuksen aikaisista etuuksista löydät Työmarkkinatorin sivuilta. Halutessasi voit kysyä lisää valtakunnallisesta TE-puhelinpalvelun Koulutusneuvonnasta, p. 0295 020 702.

Oma asiointi-palvelussa voit seurata koulutushakemuksesi käsittelyn tilannetta.

Mikäli olet työttömänä työnhakijana TE-toimistossa tai työllisyyden kuntakokeilussa ja olet hakeutumassa koulutukseen, ota yhteys TE-toimistoon tai kuntakokeiluun ja sovi koulutukseen hakeutumisesi kirjaamisesta työllistymissuunnitelmaasi. Koulutuksesta tulee olla sovittuna työllistymissuunnitelmassa, jotta sinulla olisi oikeus mahdolliseen työttömyysetuuden korotusosaan.

• Tarjoaja: Edukai Oy ⧉
  • TE-toimisto: Kainuun työ- ja elinkeinotoimisto