CNC-koneistajan RekryKoulutus

CNC-koneistajan RekryKoulutus

15.8.: Koulutus joudutaan perumaan yrityksen muuttuneen tilanteen vuoksi.
Onko sinulla kokemusta ja /tai kiinnostusta työskennellä konepajateollisuuden valmistuksen parissa NC-koneilla? Haluatko nähdä tekemäsi työn jäljen ja työskennellä hyvässä porukassa?

Konepajateollisuus työllistää Karkkilassa lähialueineen satoja koneistusalan ammattilaisia ja ala työllistää jatkuvasti uusia tekijöitä.
Etsimme innokkaita ja työn tekemisestä nauttivia henkilöitä, joilla on motivaatiota ja aitoa halua hankkia uusi ammatti ja suunta työelämään.

Tarjoamme yhdessä Mansner Oy:n kanssa sinulle mahdollisuuden päästä konepajateollisuuden monipuolisiin tehtäviin. Lähde nyt rohkeasti mukaan katsomaan voisiko konepajateollisuus tarjota juuri sinua kiinnostavia työmahdollisuuksia.

Haemme kahta (2) henkilöä koulutettavaksi koneistajiksi Mansner Oy:lle.

Yritys on erikoistunut hienomekaanisiin tarkkuuskomponentteihin ja sen konekanta vaihtelee sen mukaan, pienistä automaateista suuriin työstökeskuksiin.
Katso lisää yrityksen kotisivuilta: www.mansner.fi
Mansner Oy Hienomekaniikka on sopimusvalmistaja sähkö- ja elektroniikkateollisuudelle, prosessiautomaatioteollisuuden venttiilien ja säätölaitteiden valmistajille, mittauslaitevalmistajille, sairaalateknologian laitevalmistajille sekä koneautomaatiolaitteiden valmistajille. Tule tutustumaan yritykseen infopäivänä keskiviikkona 2.8.2023 kello 10:00.

Kohderyhmä: Koulutuksen kohderyhmänä ovat yli 20-vuotiaat työttömät ja työttömyysuhan alaiset henkilöt, joilla on koulutustarve tälle alalle ja jotka soveltuvat työskentelemään koneistajina. Työttömyysuhan alainen työnhakija on esimerkiksi määräaikaisessa työsuhteessa oleva, irtisanomisajalla oleva sekä lomautettu henkilö. Alan aikaisempi työkokemus / koulutus katsotaan eduksi, mutta ei välttämätöntä. Odotamme sinulta motivaatiota oppia uutta ja halua toimia koneistajan työtehtävissä. Koulutuksen hyväksytysti suorittanut työllistyy yrityksen palvelukseen toistaiseksi voimassa olevalla työsopimuksella. Koulutus antaa hyvät valmiuden toimia koneistuksen perustyötehtävissä

Pääsyvaatimukset: Asenne ja motivaatio. Halu työskennellä metalliteollisuuden palveluksessa ja vuorotyövalmius. Riittävä suomen kielen taito (koulutus toteutetaan suomen kielellä).

Koulutuksen sisältö:
-Tuotepiirustusten ymmärtäminen ja kuvan lukutaito (TEAMS, Itseopiskelu)
-Materiaalitekniikka (TEAMS)
-Jyrsintä ( Teoria TEAMS / WinCAM)
-NC-työstökoneet ja NC-ohjelmointi (Teoria TEAMS)
-CamLine, FMS-keskuksen ohjaus (Mansner)
-Työturvakortti

Koulutuksen toteutus: Rekrytointikoulutuksen teoriakoulutus toteutetaan kokonaisuudessaan etänä, TEAMS alustaa käyttäen ja työssäoppiminen toteutetaan kokonaisuudessaan Mansner Oy:ssä Karkkilassa. Suomen Yrittäjäopisto toimittaa opiskelua varten tietokoneen, jossa on tarvittavat ohjelmistot opiskeluun. Koulutus alkaa 4.9.2023 ja siihen sisältyy teoriaopetusta 35 päivää sekä työssäoppimista 58 päivää. Koulutuksen kokonaiskesto on 93 päivää ja se päättyy 16.1.2024.

Lisätietoja koulutuksen sisällöstä antaa teknologiakouluttaja Markus Lindqvist, puh. 040-7063677, markus.lindqvist@syo.fi tai Koulutuspäällikkö Juha Koivula, puh. 040-4809982, juha.koivula@syo.fi

Koulutukseen hakeudutaan työ- ja elinkeinotoimiston verkkosivujen kautta osoitteessa (https://koulutukset.te-palvelut.fi/kt/) tai jättämällä paperihakemus työ- ja elinkeinotoimistoon/kuntakokeiluun. Mikäli täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, on Sinun vahvistettava hakemuksesi TE-toimistossa/kuntakokeilussa ennen hakuajan päättymistä. Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata www.tyomarkkinatori.fi > Oma asiointi-henkilöasiakkaat

TÄYTÄ HAKULOMAKE HUOLELLISESTI. ESIVALINTA TEHDÄÄN HAKULOMAKKEIDEN PERUSTEELLA.

Huomioithan, että koulutushakemus on sitova, eikä sitä voi perua ilman pätevää syytä. Jättämällä koulutushakemuksen sitoudut osallistumaan koulutuksen valintatilaisuuteen ja aloittamaan koulutuksen, mikäli tulet siihen valituksi. Mikäli perut hakemuksen, et osallistu koulutuksen valintatilaisuuteen, tai et aloita koulutusta, TE-toimisto/kuntakokeilu selvittää oikeutesi työttömyysetuuteen (TTL 2 a luku 9 § 7 a-7 b sekä 2 a luku 10 §).

Hakuaika päättyy 18.8.2023. Mansner Oy haastattelee esivalintojen perusteella 6-8 henkilöä 24.8.2023. Haastatteluun valituille soitetaan tieto esivalinnasta viimeistään 22.8.2023, jonka lisäksi lähetetään kirjallinen kutsu. Esivalintatiedon (mahdollinen haastattelukutsu) ja lopullisen valintatiedon voit itse käydä katsomassa omista tiedoistasi: www.te-palvelut.fi/ Oma asiointi/henkilöasiakas/koulutushakemusteni tilanne.

• Tarjoaja: Suomen yrittäjäopisto ⧉
  • TE-toimisto: Uudenmaan työ- ja elinkeinotoimisto