Alkoholilainsäädännön koulutus ja anniskelupassitesti, Kemi

Alkoholilainsäädännön koulutus ja anniskelupassitesti, Kemi

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille tai työttömyysuhan alaisille Lapin TE-toimiston tai Lapin työllisyyden kuntakokeilun työnhakijoille, joilla on tiedossa työpaikka ravintola-alalle koulutuksen suorittamisen jälkeen. Ilmoita hakemuksessasi mihin ja milloin olet työllistymässä koulutuksen suoritettuasi.

Huomaathan, että koulutushakemus on sitova, eikä sitä voi perua ilman pätevää syytä

Työvoimakoulutuksena järjestettävään 1-2 päivän lupakorttikoulutukseen on mahdollista tulla valituksi korkeintaan kahteen lupakorttikoulutukseen vuonna 2023.

Koulutus on tarkoitettu ravintola-alalla työskenteleville tai alalle aikoville henkilöille.

Huom! Tenttiin osallistujan tulee todistaa henkilöllisyytensä. Otathan henkilöllisyystodistuksen mukaan.

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ:
- Anniskelutoiminta
- Alkoholijuomien mainonta ravintolassa
- Valvonta ja seuraamukset
- Anniskeluluvan myöntäminen
- Lupa- ja valvontamaksut

Koulutuksen järjestäjän edustaja Jaana Hiltunen puh. 040 1319734 lähettää koulutukseen valituille ohjeet koulutukseen osallistumiseksi sähköpostilla noin viikkoa ennen koulutusta.

HAKEUTUMINEN: VAIN TE-TOIMISTON KAUTTA
Koulutukseen haetaan työ- ja elinkeinotoimiston kotisivuilta www.tyomarkkinatori.fi löytyvällä sähköisellä hakemuslomakkeella. Täytä lomake huolellisesti ja perustele hakemuksesi hyvin. Etusijalla valittavia ovat ne, joilla on työ alkamassa lähiaikoina kortin suorittamisen jälkeen. Opiskelijavalinnat tehdään hakemusten perusteella.

VALINTATULOKSET:
Valintatiedot lähetetään kirjeitse ja ne on nähtävillä Oma työnhaku -palvelussa (www.tyomarkkinatori.fi -> Oma asiointi).

Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista saa KOULUTUSNEUVONNASTA puh. 0295 020 702 ma – pe klo 9 – 16.15

• Tarjoaja: Lappia-Koulutus Oy ⧉
  • TE-toimisto: Lapin työ- ja elinkeinotoimisto