Liikeidean palvelumuotoilu

Mietitkö:
-Tulevaisuuden yritystoimintaa?
-Yrityksen kulurakenteen muodostumista?
-Entä tarvitsetko yritysideaan digitaitoja?

Kohderyhmä: Koulutus on suunnattu työttömille työnhakijoille, jotka ovat kiinnostuneita palvelumuotoilusta, tulevaisuuden yritystoiminnasta, yrityksen perustamisesta, projektityöskentelystä ja/tai tarvitsee taloushallinnon- ja digitaitoja
liikeidean suunnitteluun.

Opetus tapahtuu suomen kielellä, ei koulutus- tai työkokemusvaatimuksia.

HUOM! Aloitusajankohtaa muutettu

Koulutus toteutetaan 23.10 lähtien, lähi- ja etäopetusta, verkkotyöskentelyä sekä itsenäistä oppimista.
Ei lomajaksoja.

Hakeudu nyt koulutukseen, jossa kehitellään liikeideaa toiminnallisin palvelumuotoilun menetelmin tietopohjaisena opetuksena. Laaditaan liiketoimintasuunnitelma sekä tarkastellaan yrityksen kulurakenteen muodostumista. Vahvistetaan myös digitaalisia taitoja ja tutustutaan yritysturvallisuuteen. Koulutuksen aikana mahdollisuus henkilökohtaiseen koutsaamiseen.

Sisältö mm.:
- liikeidean palvelumuotoilu
- yritysmuodot
- liiketoimintasuunnitelman laatiminen
- digitaidot
- lait ja säädökset
- yritysturvallisuus
- työnhakuvalmiudet

Työssäoppiminen: Noin 6-10 pv tutustuminen yrittäjän toimintaan esim. ”keskipohjalainen yrittäjyys
vuonna 20xx” -hankkeen yrittäjien parissa.

Tavoite: Saada tulevaisuuden yrittäjyyteen näkökulmia sekä tulevaisuustyöskentely- ja ennakointivalmiuksia. Muotoilla yritysideaa/liikeideaa toiminnallisin menetelmin.
Osallistua yrittäjyyden tulevaisuustyöskentelyprosessiin ”keskipohjalainen yrittäjyys
vuonna 20xx”. Laatia liiketoimintasuunnitelma, mahdollisesti perustaa yritys tai työllistyä mikro- tai pk-yritykseen.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä:
Kpedu, liiketoiminta/vastuuohjaaja Heli Maunula, heli.maunula@kpedu.fi, 040 807 3530.

Koulutukseen haetaan www.tyomarkkinatori.fi -sivulla. Täytä hakemus huolellisesti, sillä hakijat valitaan hakemuksen perusteella valintahaastatteluun.

Lisätietoja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista: Koulutusneuvonta, puh. 0295 020 702 ( 9-16.15 )
Koulutusneuvontaa saa myös facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta

• Tarjoaja: Osuvakoulutus Oy
  • TE-toimisto: Pohjanmaan työ- ja elinkeinotoimisto