Trukinkäyttökoulutus - Trukkikortti

Trukinkäyttökoulutus - Trukkikortti

Koulutus on tarkoitettu työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille, jotka tarvitsevat Trukkikortin työllistyäkseen. Koulutus edistää osallistujan työllistymistä tai hänellä on työnantaja tai alkava työkokeilupaikka jo tiedossa.

Trukinkäyttökoulutus antaa valmiudet trukilla työskentelyyn. Koulutus on suunnattu kaikille, jotka tarvitsevat trukin käsittelytaitoja työssään. Koulutukseen voi osallistua, vaikka ei olisi aiempaa kokemusta trukilla ajosta.

Koulutuksen kohderyhmä: Pohjanmaan TE-toimiston asiakkaana olevat työttömät tai työttömyysuhan alaiset työnhakijat, jotka tarvitsevat lupa-kortin/pätevyyden työllistyäkseen.

Koulutus toteutetaan Työturvallisuuskeskuksen trukkiohjeen mukaan. Koulutus sisältää kirjallisen kokeen ja ajokokeen. Koulutukseen sisältyy yksi kokeen uusintatestikerta.

Koulutuksen hyväksytysti suorittaneet saavat trukkitodistuksen, joka on voimassa toistaiseksi.

Trukin tuntemus
Lainsäädäntö
Trukkitapaturmat
Trukinkuljettaja
Trukin rakenne
Trukin käyttö
Trukki liikenteessä
Kirjallinen koe
Ajokoe

Trukinkäyttökoulutuksen kesto on yksi päivä eli 8 tuntia. Trukkikortin saaminen edellyttää hyväksytysti suoritettuja kirjallista ja ajokoetta. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi passilla, kuvallisella henkilökortilla tai ajokortilla.

Trukkikortti/ todistus on osallistujalle maksuton.
Kuljettajan ammattipätevyyden rekisteröintimaksu on 18,50€ ja tulee opiskelijan maksettavaksi.

Koulutuspaikka: Kpedu, Närvilänkatu 8, Kokkola.
Koulutuspäivä: 11.4.2024

Kun sinut on hyväksytty koulutukseen, saat sähköpostilla tiedon tarkemmasta koulutuspaikasta ja kellonajoista.

Lisätietoja koulutuksesta antaa Linda Hagström-Autio, Osuvakoulutus, puh. 0408073502 Linda.Hagstrom-Autio@kpedu.fi

HAKEMINEN

Hakuaika päättyy 27.3.2024

Täytä hakemus ’Hae tähän koulutukseen’ -painikkeen kautta. Jos täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun pitää vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa ennen hakuajan päättymistä. Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata Oma asiointi -palvelussa osoitteessa te-palvelut.fi.

Kun täytät hakemuksen, kerro hakemuksesi lisätietokentässä perustelut osallistumiselle.

• Tarjoaja: Oy EduVamia Ab
  • TE-toimisto: Pohjanmaan työ- ja elinkeinotoimisto