Täydennyskoulutus korkeakoulutetuille

Täydennyskoulutus korkeakoulutetuille

Täydennyskoulutus korkeakoulutetuille ajalla 25.9.2023 – 22.2.2024. ( joululomaa 5 pv )

Koulutuksen kesto: Koulutuksen kesto on henkilökohtaisen suunnitelman mukaan mukaisesti max 100 päivää, koulutuksessa on 5 lomapäivää joulun aikaan.

Tavoite: Koulutuksen tavoitteena on laajentaa ja syventää osaamista sekä vastata työelämän osaamistarpeisiin ja tukea jatkuvaa oppimista.

Kohderyhmä: Kohderyhmänä ovat työttömät, lomautetut ja työttömyysuhan alaiset korkeakoulututkinnon suorittaneet henkilöt.

TE-liven tallenne löytyy tästä https://te-live.fi/lahetykset/o1-fZOlXy

Koulutuksesta pidetään INFO -tilaisuudet 30.5.2023 klo 13.00 ja 5.9.2023 klo 13.00

Tervetuloa

Tutustu tähän myös:

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ:

Koulutus on moduulipohjainen, ja opiskelija valitsee oman osaamisensa kehittämistä tukevat opinnot koulutuksen ajalle. Lisäksi opiskelijan henkilökohtaiseen suunnitelmaan voidaan sisällyttää opintoja ammattikorkeakoulun tarjonnasta. Opiskelijalle tarjotaan tarpeen mukaan henkilökohtaista sparrausta työnhakuun.

YHTEISET OPINNOT
Valinnaisia yhteisiä opintoja:
·Työnhakuvalmennus
·Office 365, Excel, Word
·Työelämän englanti
·Työelämän ruotsi
·Suomen kielen opintoja
·Yrittäjyys
·Työelämän juridiikka
·Etätyön välineet ja jaksaminen/hyvinvointi

VERKKOLIIKETOIMINTA JA TAPAHTUMATUOTANTO
·Verkkoliiketoiminta: verkkoliiketoiminnan ABC, verkkokaupan perusteet, asiakkaan ostokäyttäytyminen, digimarkkinoinnin perusteet, Googlen ilmaiset työkalut
·Tapahtumatuotanto: live-/virtuaalitapahtuman järjestäminen, valmistelu, rakentaminen ja sisällöntuotanto, jälkitoimenpiteet

TUOTANNON KEHITTÄMINEN
·Lean perusteet
·Laatujärjestelmät ISO 9001, ISO 14001 yrityksen toiminnassa
·Projektinhallinta
·Palvelumuotoilu/asiakaslähtöinen kehittäminen
·Tuotantoautomaation teknologiat
·3D-mallinnus, digitaalinen valmistus
·Kiertotalous

DIGITALISAATIO
·Digitalisaation perusteet
·Internet of Things
·Tekoäly
·Tietoturva, tietosuoja
·Alustatalous
·Pelillisyys, visualisointi

TALOUSHALLINTO
·Yrityksen taloushallinto
·Kirjanpito ja verotus
·Palkkahallinto
·Sisäinen laskenta, investointilaskelmat ja budjetointi
·Yrityksen toiminnanohjaus ja reskontra
·Tuloslaskelma, tase ja tilinpäätöksen laatiminen

TYÖSSÄOPPIMISJAKSO

Kesto keskimäärin 20 pv, kuitenkin henkilökohtaisen suunnitelman mukaan.

Koulutuspaikka: Centria-ammattikorkeakoulu, Talonpojankatu 2, 67100 Kokkola

Opiskelumuoto: Monimuotototeutus, jossa on lähiopetuspäiviä kampuksella, verkkoluentoja ja itsenäistä opiskelua.

LISÄTIETOJA
Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille TE-toimiston asiakkaille, joiden työnhaku on voimassa TE-toimistossa. Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta.

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15, neuvontaa saa myös facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta

Hakuaika päättyy: 12.9.2023.

Haastattelut toteutetaan TEAMSin kautta. Kutsu lähetetään sähköpostiin. Haastattelut voidaan käynnistää jo hakuaikana.

Voit seurata hakemuksesi käsittelyä www.tyomarkkinatori.fi > Oma asiointi – Henkilöasiakas -palvelusta kohdasta Työvoimakoulutus > Hakemusteni tilanne.

PYYDÄMME ILMOITTAMAAN hakuvaiheessa, mitkä moduulit ja osat yhteisistä opinnoista alustavasti valitset itsellesi. Kirjoita lisätiedot -kohtaan alustavat valintasi.

Koulutuksen esite löytyy tästä: : https://net.centria.fi/wp-content/uploads/2023/04/ESITE_centria_taydennyskoulutus-korkeakoulutetuille_4_20223.pdf

KOULUTUKSEN YHTEYSHENKILÖ

Koulutuspäällikkö Hannele Häli