Ammattilaisen kuormanvarmistaminen, kuljetusalan täydennyskoulutus

Ammattilaisen kuormanvarmistaminen, kuljetusalan täydennyskoulutus

Kuormanvarmistuskoulutus harjoituksin.

Koulutus on kuorma- ja linja-autonkuljettajan ammattipätevyyden jatkokoulutuspäivä. Kohderyhmänä ovat Kaakkois-Suomen TE-toimiston työnhakija asiakkaat, jotka tarvitsevat kuljettajan ammattipätevyyskoulutuksia työllistyäkseen. Koulutustarve tulee perustella koulutushakemukseen. Koulutuksen tavoitteena on päivittää kuljettajien osaaminen lainsäädännön edellyttämälle tasolle. Koulutuksen järjestämisajankohdan muuttuminen mahdollista.

Koulutus on tavara- ja henkilöliikenteen kuljettajien ammattipätevyyden jatkokoulutuspäivä. Henkilöiden, joilla on voimassa oleva kuorma- tai linja-autonkuljettajan ammattipätevyys, tulee hankkia asetuksen mukaista jatkokoulutusta vähintään 35 tuntia (5 pv) viiden vuoden aikana ammattipätevyyden suorittamisesta. Osallistujilta veloitetaan 11€ viranomaismaksuja Traficomin merkintämaksuun. (Hintatieto 2022. TE-toimisto tai kouluttaja eivät vastaa Traficomin itsenäisesti tekemiin hinnanmuutoksiin.)

Hakijat valitaan koulutukseen HAKEMUSTEN PERUSTEELLA, joten täytä hakemus huolellisesti. Kiinnitä erityishuomio hakemuksen Omat perustelut -kohtaan, miksi tarvitset tätä koulutusta ja miten tämä koulutus auttaisi sinua eteenpäin. Puutteelliset tiedot ja perustelut hakemuksessa heikentävät mahdollisuuksiasi tulla valituksi. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.
Kouluttajan kutsu valituille ilmoitettuun sähköpostiin.

Lisätietoja koulutuksesta:
EKAMI, Antti Harju
antti.m.harju@ekami.fi

**********************************************************************************************************************
Tietoja työvoimakoulutuksesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista saa valtakunnallisesta koulutusneuvonnasta puh. 0295 020 702 ma-pe 9-16.15.

Seuraa koulutushakemuksesi tilannetta internetissä: www.te-palvelut.fi/oma-asiointi.
Kouluttaja voi lähettää valituille tarkemman koulutuskutsun hakijan ilmoittamaan sähköpostiin, joten seuraathan sähköpostiasi.

• Tarjoaja: Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto ⧉
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto