Buustia asiakaspalveluun ja myyntiin

Buustia asiakaspalveluun ja myyntiin

HAKUAIKAA JATKETTU! Päivitä aiempi osaamisesi ja paranna työllistymismahdollisuuksiasi myynnin- tai asiakaspalvelun pariin!

Kenelle:
Koulutus on tarkoitettu aiempaa asiakaspalvelu- ja myyntikokemusta omaaville, jotka kaipaavat lisävarmuutta tämän hetken vaatimuksiin työvälineissä, kielitaidossa ja tavoissa. Koulutus edellyttää kohtalaista suomen kielen taitoa, mutta opinnoissa on myös mahdollisuus S2-tukeen.

Ajankohta:
Koulutus toteutetaan ajalla 7.8.2023 – 15.12.2023. Koulutukseen hakijoiden mahdolliset haastattelut ovat 21.6.2023. Haastattelussa ovat mukana kouluttajan sekä työ- ja elinkeinohallinnon edustajat.

Sisältö ja toteutus:
Koulutuksen tavoitteena on antaa valmiudet tämän päivän asiakaspalvelun ja myynnin muuttuviin työtehtäviin. Koulutuksessa käydään läpi nykypäivän myyntiprosessia ja monikanavaista myyntityötä. Ammattitaitoisia myyjiä tarvitaan työmarkkinoilla. Koulutuksen avulla saat uutta oppia tämän päivän työelämän vaatimiin digitaitoihin, jolloin työllistymismahdollisuutesi paranevat

Opiskelijaa suorittaa koulutuksen aikana kolme tutkinnonosaa liiketoiminnan perustutkinnosta ja saa virallisen osatutkintotodistuksen hyväksytyistä näytöistä lopuksi.

Koulutus sisältää alan eri osa-alueiden teoriaopintoja, harjoituksia ja työtehtäviä eri oppimisympäristöissä henkilökohtaisen opiskelusuunnitelman mukaisesti.

Sisältö:
Työyhteisössä toimiminen 15 osp
·työvälineohjelmien käyttö (Teams, PowerPoint, Word)
·oman osaamisen markkinointi
·tiimityö
·suullinen ja kirjallinen viestintä eri kanavissa
·tiedonhaku ja tietosuoja
Asiakaspalvelu 20 osp
·asiakaspalvelu
·asiakaspalveluruotsi
.·asiakaspalveluenglanti
Myynti 30 osp
·myyntiprosessi
·kaupan kannattavuus
·visuaalinen myyntityö

Koulutus tapahtuu Ekamin Kotekon kampuksella Kotkassa sekä työelämäjakson työssäoppimispaikassa. Osa opinnoista henkilökohtaistetaan.

Lisätietoja:
Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto, EKAMI
tiimipäällikkö Katja Andrejev,
katja.andrejev@ekami.fi

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten ja haastattelun perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Kirjaa Omat perustelut -kohtaan, miksi haet koulutukseen ja miten koulutus auttaa sinua eteenpäin työuralla.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös verkkosivuilla Oma asiointi palvelussamme kohdassa koulutushakemusten tilanne. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.

Huolehdi siitä, että koulutuksen alkaessa työnhakusi on voimassa TE-toimistossa. Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista
Koulutusneuvonta 0295 020 702 (ma-pe 9-16.15)

• Tarjoaja: Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto ⧉
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto