Hygieniapassikoulutus

Hygieniapassikoulutus

HUOM. Koulutuspäivä muuttunut 31.08.2023.
Koulutukseen valitaan ensisijaisesti Kaakkois-Suomen TE-toimiston alueen työttömiä tai työttömyysuhanalaisia työnhakijoita, joilla on TE-toimiston toteama koulutustarve. Koulutustarpeesta tulee olla maininta työllistymissuunnitelmassa tai sitä korvaavassa suunnitelmassa. Ota tarvittaessa yhteyttä TE-toimistoon ensisijaisesti jättämällä yhteydenottopyyntö Oma asiointi -palvelun kautta.

Koulutus sisältää koulutusaineiston, yhden päivän kurssin, kirjallisen kokeen ja hygieniapassin.
Koulutuksen kesto on 8 tuntia (klo 8-16). Koulutus järjestetään jossakin Etelä-Kymenlaakson ammattiopiston (EKAMI) kampuksista.

Koulutukseen hakeutuminen (tyomarkkinatori.fi):
Hae koulutukseen TE-palveluiden Oma asiointi -verkkopalvelussa täytettävällä sähköisellä lomakkeella. Täytäthän hakemuksesi huolellisesti, erityisesti kohdan “Tarkemmat perustelut”, sillä koulutukseen valitaan hakemuksen perusteella. Mainitse hakemuksessa toimittamasi työnantajan todistus.

Tietoja työvoimakoulutuksesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista saa valtakunnallisesta koulutusneuvonnasta puh. 0295 020 702 ma-pe 9-16.15.

Seuraa koulutushakemuksesi tilannetta TE-palveluiden Oma asiointi -verkkopalvelusta, koulutushakemusteni tilanne -kohdasta.
Kouluttaja lähettää koulutukseen valituille tarkemman koulutuskutsun mahdollisesti sähköpostiin, joten seuraa myös postiasi.

• Tarjoaja: Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto ⧉
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto