Kahvilan monitaitaja

Kahvilan monitaitaja

LISÄHAKU! Vielä 4 paikkaa koulutukseen vapaana. Valinnat hakemusten perusteella, muista perustelut! Huom, koulutuksen aloitus jo 28.8.2023. Hanki osaamista kahvila- ja keittiötyöhön ja työllisty alalle!

Kenelle:
Kahvilan työtekijä on lisä- ja täydennyskoulutusta henkilöille, jotka haluavat työskennellä kahviloissa ja erityisten niiden keittiöissä.

Voit omata jo alan kokemusta, toisaalta voit olla alaa vaihtava tai uutta alaa ajatteleva, kunhan fyysinen kuntosi on kohdallaan. Koulutus sopii myös maahanmuuttajille (peruskielitaito edellytetään kuitenkin).

Ajankohta:
Koulutus toteutetaan ajalla 28.8. – 15.12.2023
Koulutukseen hakijoita haastatellaan 15.8.2023. Haastattelussa ovat mukana kouluttajan sekä työ- ja elinkeinohallinnon edustajat

Sisältö ja toteutus:
Koulutuksessa suoritetaan kahviloissa ja erityisesti niiden keittiöissä tarvittavaa osaamista. Koulutus sisältää teoriaopintoja sekä opetuskeittiö – että kahvilatyöskentelyä. Opetus rakentuu seuraavista osaamisista:

Omavalvonta, hygienia ja vastuullisuus
ohygieniapassi
oomavalvonnan toimet
oastiahuolto
ovastuullinen toiminta
Kahvilatuotteiden valmistus
osuolaiset tuotteet
omakeat tuotteet
oleivonnaiset
osalaatit
oerikoiskahvit ja teet
Anniskeluosaaminen
oanniskelupassi
oMocktailit / cocktailit
Myyntityö
oasiakaspalvelu ja kassatyöskentely

Opintojen tavoitteen on monipuolistaa henkilöiden osaamista kahvilan omavalvonnassa, keittiötyöskentelyssä, kahvilatuotteiden valmistuksessa sekä myyntityössä ja auttaa siten työllistymään alalle. Koulutus antaa valmiudet jatkaa opintoja myös tutkinto-opiskelijana.

Lisätietoja:
Ekami Consulting Oy
Anneli Sagulin
anneli.sagulin@ekami.fi
puh. +358 44 7129 267

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten ja haastattelun perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Kirjaa Omat perustelut -kohtaan, miksi haet koulutukseen ja miten koulutus auttaa sinua eteenpäin työuralla.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös verkkosivuilla Oma asiointi palvelussamme kohdassa koulutushakemusten tilanne. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.

Huolehdi siitä, että koulutuksen alkaessa työnhakusi on voimassa TE-toimistossa. Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista Koulutusneuvonta 0295 020 702 (ma-pe 9-16.15)

• Tarjoaja: Etelä-Kymenlaakson aikuiskoulutus Oy
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto