Kiinteistönhoitaja

Kiinteistönhoitaja

Lähde tutustumaan ja hankkimaan perusosaaminen kiinteistönhoitajan työtehtäviin sekä perehdytys kiinteistöautomaatiojärjestelmiin alalle työllistymisen edistämiseksi!

Kiinteistönhoitajat toimivat kiinteistöjen huolto- ja kunnossapitotehtävissä. Työnkuvaan kuuluu kiinteistön tekniikan tarkkailua, huolto- ja korjaustöitä sekä piha-alueiden hoitoa. Ammatissa tarvitaan itsenäistä ja vastuullista työotetta, teknistä osaamista sekä
asiakaspalvelutaitoja. Kiinteistöautomaation seuranta kuuluu myös osana ammattitaitoisen kiinteistönhoitajan toimenkuvaan.

Koulutus on tarkoitettu kiinteistönhoitoalan työtehtävistä kiinnostuneille ja alalle soveltuville henkilöille. Koulutuksella suunnataan voimakkaasti työelämään. Siksi aikaisempi kokemus esim. rakennusalalta, kunnossapidosta tai asiakaspalvelutehtävistä on eduksi.
Koulutus on lisä- ja täydennyskoulutusta, joten tästä ei ole mahdollista saada alan tutkintosuorituksia.

Lyhyen koulutusajan vuoksi suomen kielen taitotason oltava riittävällä tasolla, jotta koulutuksesta ehtii saada tarvittavan hyödyn.

Ajankohta
Koulutus totetutetaan ajalla 18.9.2023-15.12.2023.
Haastattelut kutsutuille ovat 6.9.2023.

Sisältö ja toteutus:
Koulutus toteutetaan opiskelijalle tehtävän henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman mukaisesti (HOKS).
Sisältö:
·LVIS-järjestelmien perusteet
·Kiinteistön ja piha-alueiden huolto ja kunnossapito
·Asiakaspalvelu
·Työturva-, Tulityö- ja hätäensiapukorttikoulutus
·Kiinteistöautomaatio ja -tietojärjestelmät: Kiinteistöautomaation käyttä, mm. Fidelix ja Ouman Koulutus järjestetään monimuoto-opetuksena, joka sisältää työharjoittelujaksoja yhteistyöyrityksissä.

Kouvolan Ammattiopisto, Eduko Oy
Jari Niinimäki
jari.niinimaki@eduko.fi

Sivusto: https://www.eduko.fi/tutkinto/kiinteistonhoitajan-koulutus/

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten ja haastattelun perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Kirjaa Omat perustelut -kohtaan, miksi haet koulutukseen ja miten koulutus auttaa sinua eteenpäin työuralla.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös verkkosivuilla Oma asiointi palvelussamme kohdassa koulutushakemusten tilanne. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.

Huolehdi siitä, että koulutuksen alkaessa työnhakusi on voimassa TE-toimistossa. Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista
Koulutusneuvonta 0295 020 702 (ma-pe 9-16.15)

• Tarjoaja: EduKo koulutus- ja yrityspalvelut Oy
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto