Korjausrakentaminen

Korjausrakentaminen

Haluatko työhön rakennusalalle? Nyt on loistava mahdollisuus päästä alan työhön lyhyemmälläkin koulutuksella! Korjausrakentamisen työt eivät lopu.

Koulutus sopii rakennusalasta kiinnostuneille henkilöille, joilla ei välttämättä ole aiempaa rakennusalan työkokemusta tai koulutusta, mutta ovat erityisen motivoituneita työskentelemään rakennusalalla. Maahanmuuttajilta edellytetään riittävää suomen kielen taitoa.

AJANKOHTA
18.9.2023-22.12.2023, 69 päivää (n. 3 kuukautta).
Haastattelut kutsutuille 31.8.2023. (Huom! aika vaihtunut alkuperäisestä)

SISÄLTÖ JA TOTEUTUS
Koulutuksen sisältö on kattava läpileikkaus rakennusalan perustehtävistä. Opiskelija osallistuu henkilökohtaisen suunnitelman mukaisesti teoriaopintoihin, työsaliharjoitteluun ja eri oppimisympäristöissä tapahtuviin työtehtäviin.

• Työturvallisuus / Työturvakortti
  • Korjausrakentaminen
  • Telinerakentaminen
  • Valmistelevat työt ja työkohteen järjestyksen ylläpito
  • Rakennusaputyöt

LISÄTIEDOT
Ekami Consulting Oy, Jani Viitakangas, jani.viitakangas@ekami.fi puh. 040 5527 570.

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten ja haastattelun perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Kirjaa Omat perustelut -kohtaan, miksi haet koulutukseen ja miten koulutus auttaa sinua eteenpäin työuralla.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös verkkosivuilla Oma asiointi palvelussamme kohdassa koulutushakemusten tilanne. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.

Huolehdi siitä, että koulutuksen alkaessa työnhakusi on voimassa TE-toimistossa. Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista
Koulutusneuvonta 0295 020 702 (ma-pe 9-16.15)

• Tarjoaja: Etelä-Kymenlaakson aikuiskoulutus Oy
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto