Osaamista puhtausalalla työskentelyyn

Osaamista puhtausalalla työskentelyyn

HAKUAIKAA JATKETTU! Puhtausalalla on tällä hetkellä erittäin hyvät työllistymismahdollisuudet!

Koulutus on tarkoitettu kaikille Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualasta kiinnostuneille henkilöille sekä heille, joilla on jo kokemusta tai koulutusta alalta.
Koulutukseen valittavilta edellytetään alalle soveltuvaa fyysistä terveyttä sekä riittävää suomen kielen taitoa.

Ajankohta:
Koulutus kestää n 9kk ajalla 4.9.2023 – 31.5.2024/HOKS sisältäen lomajakson.

Koulutukseen hakijoita haastatellaan 24.8.2023. Haastattelussa ovat mukana kouluttajan sekä työ- ja elinkeinohallinnon edustajat.

Sisältö ja toteutus:

Koulutuksen tavoitteena on saada puhtausalalla työskentelyyn tarvittavaa tietoa ja mahdollisesti suorittaa tutkinnon osia. Opiskelijalle laaditaan henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma (HOKS).

Koulutus sisältää lähiopetusta oppilaitoksessa, opiskelua e-oppimisympäristössä sekä käytännön harjoittelua työelämässä.

Opiskelija voi opiskella / suorittaa tutkinnonosia, henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman mukaisesti esimerkiksi
·Asiakaslähtöisten puhtaus- ja kiinteistöpalvelujen tuottaminen
·Ylläpitosiivouspalvelut ja/tai perussiivouspalvelut
·Henkilökohtaistamisen perusteella valittu muu tutkinnon osa
·YTO-opintoja

Opiskelija saa tarvittaessa tukea ammattikieleen osallistumalla opiskeluvalmiuksia tukeviin opintoihin.

Lisätietoja:
Ekami
Kouluttajat Sanna Päivärinta, sanna.paivarinta@ekami.fi, puh. 050 3436930
Tarja Nöjd-Heikkinen, tarja.nojd-heikkinen@ekami.fi, puh 044 7678214

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten ja haastattelun perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Kirjaa Omat perustelut -kohtaan, miksi haet koulutukseen ja miten koulutus auttaa sinua eteenpäin työuralla.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös verkkosivuilla Oma asiointi palvelussamme kohdassa koulutushakemusten tilanne. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.

Huolehdi siitä, että koulutuksen alkaessa työnhakusi on voimassa TE-toimistossa. Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista
Koulutusneuvonta 0295 020 702 (ma-pe 9-16.15)

• Tarjoaja: Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto ⧉
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto