Rakennusmaalaus

Rakennusmaalaus

Haluatko työhön pintakäsitellyalalle? Lähde mukaan tutustumaan pintakäsittelyalan työtehtäviin. Koulutuksen sisältö on kattava läpileikkaus pintakäsittelyalan perustehtävistä.

KENELLE
Koulutus on tarkoitettu pintakäsittelystä kiinnostuneille henkilöille. Hakijalla ei tarvitse olla aiempaa alan työkokemusta tai koulutusta, mutta on erityisen motivoitunut työskentelemään pintakäsittelyalalla. Koulutukseen valittavilta edellytetään alalle soveltuvaa fyysistä terveyttä. Maahanmuuttajilta edellytetään riittävää suomen kielen taitotasoa.

AJANKOHTA
4.9.2023-22.12.2023, 79 päivää (n. 3,5 kuukautta)
Haastattelut kutsutuille 22.8.2023.

SISÄLTÖ JA TOTEUTUSKoulutus sisältää alan eri osa-alueiden teoriaopintoja, työsaliharjoituksia ja työtehtäviä eri oppimisympäristöissä.
  • Työturvallisuus / Työturvakortti
  • Rakennusmaalaus
  • Tasoitustyöt
  • Valmistelevat työt ja työkohteen järjestyksen ylläpito

LISÄTIEDOT
Lisätietoja: Ekami Consulting Oy, kouluttaja Risto Kilpi, 0503446396, risto.kilpi@ekami.fi

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten ja haastattelun perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Kirjaa Omat perustelut -kohtaan, miksi haet koulutukseen ja miten koulutus auttaa sinua eteenpäin työuralla.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös verkkosivuilla Oma asiointi palvelussamme kohdassa koulutushakemusten tilanne. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.

Huolehdi siitä, että koulutuksen alkaessa työnhakusi on voimassa TE-toimistossa. Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista
Koulutusneuvonta 0295 020 702 (ma-pe 9-16.15)

• Tarjoaja: Etelä-Kymenlaakson aikuiskoulutus Oy
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto