Työturvallisuuskorttikoulutus

Työturvallisuuskorttikoulutus

Koulutukseen valitaan ensisijaisesti Etelä-Kymenlaakson (Kaakkois-Suomen TE-toimiston alueen) työttömiä tai työttömyysuhan alaisia työnhakijoita, joilla on TE-toimiston toteama koulutustarve. Koulutustarpeesta tulee olla maininta työllistymissuunnitelmassa tai sitä korvaavassa suunnitelmassa.

Koulutuksen kesto on 8 tuntia (klo 8-16). Koulutus järjestetään jossakin Etelä-Kymenlaakson ammattiopiston kampuksista.
Valittujen osalta tarkempi osoite oppilaitoksen kutsussa. Seuratkaa sähköpostianne.

Koulutus sisältää koulutusaineiston, opetuksen, kirjallisen kokeen ja työturvallisuuskortin.
Koulutuksen kesto 1 pv (8 tuntia).

Koulutukseen hakeutuminen (tyomarkkinatori.fi):
Hae koulutukseen TE-palveluiden Oma asiointi -verkkopalvelussa täytettävällä sähköisellä lomakkeella. Täytäthän hakemuksesi huolellisesti, erityisesti kohdan “Tarkemmat perustelut”, sillä koulutukseen valitaan hakemuksen perusteella.

Tietoja työvoimakoulutuksesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista saa valtakunnallisesta koulutusneuvonnasta puh. 0295 020 702 ma-pe 9-16.15.

Seuraa koulutushakemuksesi tilannetta TE-palveluiden Oma asiointi -verkkopalvelusta, koulutushakemusteni tilanne -kohdasta.
Kouluttajan kutsut hyväksytyille voivat tulla myös ilmoittamaanne sähköpostiosoitteeseen hieman ennen koulutuksen alkamispäivää, joten tarkkailkaa sähköpostianne.

• Tarjoaja: Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto ⧉
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto