Verkkokaupan mestari

Verkkokaupan mestari

HAKUAIKAA JATKETTU! Hanki osaamista monikanavaisesta myyntityöstä ja paranna alan työllistymismahdollisuuksiasi!

Kenelle:
Koulutuksen kohderyhmänä ovat henkilöt jotka haluavat työskennellä monikanavaisessa myyntityössä halliten erityisen hyvin verkkokaupan eri vaiheet. Aiempaa myyntikokemusta ei tarvita. Opiskelijoilla tulee olla riittävä suomen kielen taito.

Ajankohta:
Koulutus toteutetaan ajalla 2.10.2023 – 28.1.2024. Koulutukseen hakijoiden haastattelut ovat 20.9.2023. Haastattelussa ovat mukana kouluttajan sekä työ- ja elinkeinohallinnon edustajat.

Sisältö ja toteutus:
Koulutus tapahtuu Ekamin Kotekon kampuksella Kotkassa. Opintoihin kuuluu työelämäjakso 4.12.2023 – 25.1.2024.

Sisältö:
·Myynti 30 osp
·Toiminta verkkokauppaympäristössä 15 osp
·Logistiikkapalvelut 15 osp

Koulutuksen tavoitteena on saada nykypäivän monikanavaisen kaupan taidot niin verkkoon kuin läsnäkin tapahtuvaan myyntiin. Tavoitteena on oppia verkkokaupan erikoispiirteet ylläpidosta tilaus-toimitus prosessiin.

Lisätietoja:
Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto,
tiimipäällikkö Katja Andrejev,
puh. +358 40 549 8364
katja.andrejev@ekami.fi

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten ja haastattelun perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Kirjaa Omat perustelut -kohtaan, miksi haet koulutukseen ja miten koulutus auttaa sinua eteenpäin työuralla.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös verkkosivuilla Oma asiointi palvelussamme kohdassa koulutushakemusten tilanne. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.

Huolehdi siitä, että koulutuksen alkaessa työnhakusi on voimassa TE-toimistossa. Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista
Koulutusneuvonta 0295 020 702 (ma-pe 9-16.15)

• Tarjoaja: Etelä-Kymenlaakson ammattiopisto ⧉
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto