Digimarkkinointi: Markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto

Digimarkkinointi: Markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto

Yrityksissä panostetaan nykyään merkittävästi digitaaliseen markkinointiin ja osaavaa työvoimaa puuttuu. Digitaalisen markkinoinnin osaamisesta on etua monipuolistuvissa työtehtävissä.

Koulutuksen jälkeen opiskelija osaa:
- suunnitella markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa eri kanavissa
- toteuttaa tavoitteellisia markkinointiviestinnän ratkaisuja
- tuottaa sisältöä ja verkkonäkyvyyttä monikanavaisesti
- seurata viestinnän tuloksellisuutta ja vaikuttavuutta.

Kenelle:
Markkinointiviestinnästä kiinnostunut työtön tai työttömyysuhan alainen, joka tarvitsee osaamisen täydentämistä.
Kuvaa hakemuksen perusteluissasi, millä tavalla tämä koulutus liittyisi nykyiseen työkokemukseesi ja koulutukseesi ja siihen, millaisia töitä haet.

Vaatimuksena hyvä suomen kielen taito ja tietotekniikan perustaidot. (Etuna yleisimpien Office-ohjelmien hallinta ja esimerkiksi tietämystä kuvankäsittelystä.)

Eniten koulutuksesta hyötyvät henkilöt, jotka hakeutuvat sellaisiin työtehtäviin, johon todennäköisesti liittyy sähköisten kanavien kautta tapahtuvaa markkinointia ja siihen liittyvää sisällön tuottamista joko päätoimenaan tai muuhun työtehtäviin liittyvänä. Myös yritystoimintaa suunnittelevat.

Ajankohta:
Koulutus toteutetaan ajalla 18.9. – 1.12.2023.
Koulutukseen hakijoita haastatellaan tarvittaessa 5.9.2023. Haastattelussa ovat mukana kouluttajan sekä työ- ja elinkeinohallinnon edustajat.

Sisältö ja toteutus:
1.Markkinointiviestinnän ja sisällöntuotannon suunnittelu
2.Tavoitteellisten markkinointiviestinnän ratkaisujen toteuttaminen
3.Sisällön ja verkkonäkyvyyden monikanavainen tuottaminen
4.Viestinnän tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden seuranta

Koulutukseen sisältyy lähi- ja verkko-opiskelua sekä työelämässä oppimista. Koulutuksen aikana suoritetaan liiketoiminnan perustutkinnon osan näyttö markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto. Opiskelija osoittaa ammattitaitonsa näytössä käytännön työtehtävissä suunnittelemalla ja toteuttamalla organisaation markkinointiviestintää sekä sisällön tuottamista eri kohderyhmille.

Lisätiedot:
EDUKO
Paski Mari
mari.paski@eduko.fi
puh. 040 352 3842

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten ja haastattelun perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Kirjaa Omat perustelut -kohtaan, miksi haet koulutukseen ja miten koulutus auttaa sinua eteenpäin työuralla.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös verkkosivuilla Oma asiointi palvelussamme kohdassa koulutushakemusten tilanne. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.

Huolehdi siitä, että koulutuksen alkaessa työnhakusi on voimassa TE-toimistossa. Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista
Koulutusneuvonta 0295 020 702 (ma-pe 9-16.15)

• Tarjoaja: Kouvolan Ammattiopisto Oy
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto