Metallin ja tekniikan alat tutuiksi, Kurikka // PERUTTU

Metallin ja tekniikan alat tutuiksi, Kurikka // PERUTTU

Tässä koulutuksessa tutustutaan metallin ja tekniikan eri koulutusaloihin laajasti. Pääset tutustumaan paikallisiin yrityksiin ja suunnittelemaan oman polkusi joko metallin tai tekniikan alan työtehtäviin.

Kohderyhmä: Koulutus soveltuu kaikille työnhakijoille koulutus- tai työhistoriasta riippumatta. Koulutus on tarkoitettu TE-toimiston ja työllisyyden kuntakokeilujen yli 20-vuotiaille työttömille tai työttömyysuhan alaisille asiakkaille.

Koulutuksen alussa suunnittelet yhdessä kouluttajan kanssa koulutuksen sisällön ja toteutuksen. Kouluttaja ohjaa tarvittaessa myös muihin koulutuspolkuihin. Koulutusta toteutetaan ryhmäkohtaisin sisällöin Sedun koneilla ja laitteilla.

-Alkuorientaatio
-Digivalmiuksien parantaminen, CV
-Tutustuminen metallin eri aloihin, esim.:
oHitsaus, levytekniikka, robotiikka ja automaatio teollisuudessa, koneistus ja koneenasennus
-Tutustuminen tekniikan eri aloihin, esim.:
oSähkö- ja automaatio, kiinteistönhuolto ja automaatio, talotekniikka (putkiasentaja, kiinteistönhoito, LVI), rakennusala
-Turvallinen työskentely metallin ja tekniikan aloilla
-Tutustuminen alueen yrityksiin
-Uraohjaus ja jatkosuunnitelmat

Ammatilliset käytännön harjoitukset toteutetaan aina lähiopetuksena. Koulutus voi sisältää verkko-opetuspäiviä erikseen sopien.

KOULUTUKSEN KESTO on 15pv.

Lisätietoja koulutuksesta saat Sedu Education Oy:n kouluttajalta
Merja Kaateikko, merja.kaateikko@sedu.fi 040 868 0834

HAKEMINEN:
Hae koulutukseen 20.9.2023 mennessä. Jätä hakemus hakupainikkeesta “Hae tähän koulutukseen”. Mikäli täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, on sinun vahvistettava hakemuksesi henkilökohtaisesti ennen hakuajan päättymistä. Täytä hakemus työvoimakoulutukseen huolellisesti. Huomioithan, että koulutukseen hakeutuminen on sitovaa. Perumisesta tai laiminlyönnistä voi aiheutua työttömyysturvaseuraamus.

Seuraa valintatietojasi www.tyomarkkinatori.fi – TE-palveluiden Oma asiointi – Henkilöasiakas-palvelussa.

Koulutuksen aikaiset taloudelliset etuudet:
Koulutuksen ajalta maksetaan työttömyysetuutta, kulukorvausta ja mahdollista korotettua etuuden osaa.

LISÄTIETOJA koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702 ma-pe klo 9-16:15 TAI
  • Koulutusneuvonnan suomenkielisen chat -palvelun ma-pe klo 9-16:00 löydät osoitteesta:
  • Ruotsinkielinen palvelu: https://tyomarkkinatori.fi/sv/info/landsomfattande-radgivningstjanster/radgivningstjanster-for-personkunder/utbildningsradgivning
  • Englanninkielinen palvelu: https://tyomarkkinatori.fi/en/info/national-guidance-services/guidance-services-for-personal-customers/education-and-training-guidance

Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa: www.facebook.com/koulutusneuvonta

Etelä-Pohjanmaan TE-palvelut myös:
  • Facebookissa: www.facebook.com/etelapohjanmaan.tepalvelut
  • Twitterissä: TEpalvelutEPO * Instagramissa: tepalvelutepo
  • Tarjoaja: Sedu Education Oy ⧉
  • TE-toimisto: Etelä-Pohjanmaan TE-toimisto
  • Lähiosoite: Huovintie 1, 61300 Kurikka
  • Paikkakunta: Kurikka, Etelä-Pohjanmaa
  • Kesto: 15 päivää
  • Ensisijainen ammatti: Valimotyöntekijät, hitsaajat, levysepät ym.