Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan ammattitutkinto (laitos- ja toimitilahuoltaja)

HAKUAIKAA JATKETTU! Koulutus on tarkoitettu työttömille, työttömyysuhan alaisille henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita toimitilahuoltajan tai laitoshuoltajan työstä sekä suorittamaan puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan ammattitutkinnon.

Haluaisitko itsenäisen, vastuullisen ja vaihtelevan työn erilaisissa työkohteissa ja työllistyä nopeasti? Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan ammattitutkintoa arvostetaan sekä alalla työllistyy hyvin. Alan rikkaus on monipuoliset ja vaihtelevat työtehtävät asiakaskohteesta riippuen.

Tutkinnon suorittaneena toimit itsenäisesti erilaisissa puhtausalan asiakaskohteessa. Voit työllistyä julkisen sektorin, kuntien ja kuntayhtymien palvelukseen tai yksityisen sektorin palveluyrityksiin. Asiakaskohteita ovat esim. oppilaitokset, päiväkodit, hotellit, sairaalat, terveyskeskukset, palvelutalot, uimahallit, teollisuus jne.

Opiskelija saa laitoshuoltajan/toimitilahuoltajan työn vaatimat ammatilliset valmiudet sekä mahdollisuuden suorittaa puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan ammattitutkinnon.

Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksuton.

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ:
Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan ammattitutkinto, 150 osp
Tutkinnon pakollinen osa Asiakaslähtöisen puhtaus- ja kiinteistöpalvelujen tuottaminen, 15 osp
Toimitilahuollon osaamisalaValinnaiset tutkinnon osat 1 (valitaan yksi):
Laitoshygieniapalvelut, 45 osp
Ylläpitosiivouspalvelut, 45 osp
Valinnaiset tutkinnon osat 2 (valinnaisista muodostetaan 90 osp kokonaisuus)

KOULUTUKSEEN HAKEMINEN
Klikkaa tämän sivun ylälaidasta Tiedot ja sen jälkeen vielä Hae tähän koulutukseen. Muista perustella hakemuksesi hyvin. Hakemusten perusteella kutsumme osan hakijoista haastatteluun.

Voit seurata kurssin valintatilannetta ja saada lopullisen valintatiedon: www.tyomarkkinatori.fi Oma asiointi-verkkopalvelun kautta. Kurssihakemus on sitova, sitä ei voi perua ilman pätevää syytä.

LISÄTIEDOT
Lisätietoja koulutuksesta antaa vastuukouluttaja Minna Manner puh. 044 455 7551 tai minna.manner@winnova.fi
Lisätietoja hakeutumisesta sekä taloudellisista tuista antaa Koulutusneuvonta p. 0295 020 702

• Tarjoaja: WinNova Länsirannikon Koulutus Oy