Palkkahallinnon täydennyskoulutus

Palkkahallinnon täydennyskoulutus

Vahvista ammattitaitoasi palkkahallinnon monipuolisissa työtehtävissä ja paranna alan työllistymismahdollisuuksiasi!

Kenelle:
Koulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka haluavat työskennellä palkanlaskijana. Hakija voi olla alalla joskus työskennellyt ja/tai alaa aikaisemmin opiskellut tai alalle tulija, jolla on aikaisempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä. Maahanmuuttajilta edellytetään riittävää suomen kielen taitotasoa.

Ajankohta:
Koulutus toteutetaan ajalla 4.9. – 5.12.2023.
Koulutukseen hakijoita haastatellaan Teams-haastatteluin 22.8.2023. Haastattelussa ovat mukana kouluttajan sekä työ- ja elinkeinohallinnon edustajat.

Koulutuksen toteutus ja sisältö:
Käytännön toteutus:
Koulutuksen tietopuolinen opetus tapahtuu liveverkkoluentoina ja verkko-opiskeluna (verkkokoulutus). Opiskelijana tarvitset kuitenkin nettiyhteyden. Koulutukseen sisältyy käytännön harjoittelua Netvisor -ohjelmistolla demoyrityksessä ja noin kahden kuukauden mittainen työssäoppimisjakso alan yrityksissä.

Sisältö:
· Palkanlaskenta ja työlainsäädäntö
· Ennakonpidätys- ja työnantajamaksut
· Rekisterit
· Työsuhteet
· Työehtosopimukset
· Netvisorin käytön opiskelua demoyrityksessä
· Palkkojen käsittelyä, erilaisissa työsuhteissa olevien työntekijöiden perustamista ja palkkojen maksua.
· Työssäoppiminen

Esite: https://www.eduko.fi/wp-content/uploads/2023/05/Palkkahallinto_KYP.pdf

Lisätietoja:
EduKo Koulutus- ja yrityspalvelut Oy
Sarianna Manselius
sarianna.manselius@eduko.fi
puh. 040 6275848

Hakijat valitaan koulutukseen hakemusten ja haastattelun perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Kirjaa Omat perustelut -kohtaan, miksi haet koulutukseen ja miten koulutus auttaa sinua eteenpäin työuralla.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös verkkosivuilla Oma asiointi palvelussamme kohdassa koulutushakemusten tilanne. Valintapäätöksestä ilmoitetaan koulutukseen hakeneille kirjeellä.

Huolehdi siitä, että koulutuksen alkaessa työnhakusi on voimassa TE-toimistossa. Tietoja työvoimakoulutuksista ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista Koulutusneuvonta 0295 020 702 (ma-pe 9-16.15)

• Tarjoaja: EduKo koulutus- ja yrityspalvelut Oy
  • TE-toimisto: Kaakkois-Suomen TE-toimisto