DigiMuuntamo # 2.0 - uutta kasvua urallesi digiosaamisella

DigiMuuntamo # 2.0 - uutta kasvua urallesi digiosaamisella

Koulutus on tarkoitettu työttömille työnhakijoille, jotka haluavat kokeilla rohkeasti koodaamista tai sisällöntuotantoa ja projektimaista tiimityötä. Koulutus sopii henkilöille, joilla on osaamista. Olennaista on motivaatio oppia lisää!

Tavoitteena löytää uusia työllistymisen tai yrittäjyyden mahdollisuuksia digiosaamista kehittämällä. Oppiminen tapahtuu tiimeissä ja ohjatusti projektioppimisen mallilla. Jokaiselle tehdään oma henkilökohtainen suunnitelma. Opiskella voit oman tilanteesi mukaan Mikkelissä oppilaitoksen tiloissa tai osallistua koulutukseen etäyhteydellä.

Nyt haussa DigiMuuntamo 2.0

2.0 Kesto 7 viikkoa: Syvennä osaamistasi ja osallistu työelämäprojekteihin. Koulutuksessa on mahdollista jatkaa koodaamisen opiskelua tai oppia lisää sisällöntuotannosta.
2.0 koulutukseen voivat hakeutua 1.0-koulutuksen käyneet ja hakijat, joilla on opintoja tai työkokemusta koodaamisesta, html-sivuista tai sisällöntuotannosta.

Tule mukaan ja innostu yhdessä tiimisi kanssa!
2.0 Koulutuksen sisältöinä ovat:
·Verkkosivujen toteutus HTML/CSS, Bootstrap, Wordpress
·Verkkosivujen tietoturva
·Tiimitaidot ja projektinhallinta
·Ohjelmointia
·Työelämäprojektit (WP, koodaus…)
·Streamaus
·Asiakaslähtöiset digipalvelut
·Oracle, Amazon virtuaalipalvelimet

Koulutuksen kesto on 7 viikkoa.

HAKEMINEN
Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille Etelä-Savon TE-toimiston, Mikkelin seudun- sekä Savonlinnan kuntakokeilun asiakkaille, joiden työnhaku on voimassa TE-toimistossa tai kuntakokeiluissa.

Täytä koulutushakemus työhallinnon internet-sivuilla (www.tyomarkkinatori.fi > haussa oleva työvoimakoulutus) tai jätä paperihakemus työ- ja elinkeinotoimistoon tai kuntakokeiluun. Mikäli täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun pitää vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa tai kuntakokeilussa ennen hakuajan päättymistä. Koulutushakemuksesi käsittelyä (mahdollinen haastattelukutsu ja lopullinen valintatieto) voit seurata: www.tyomarkkintori.fi > Oma asiointi > Työvoimakoulutus > Hakemusteni tilanne.

VALINTA
Opiskelijat valitaan hakemusten ja haastattelun perusteella. Kerro hakemuksessa osaamisestasi. Osa hakijoista valitaan haastatteluun, haastattelu toteutetaan 2.8.2023. Valinnoissa on mukana koulutuksen edustaja. Muistathan perustella hakemuksesi huolellisesti!

Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta.

Lisätietoja koulutuksesta:

Vastuukouluttajat:
Joacim Rönn, KasvuEsedu, 040 672 9334, joacim.ronn@esedu.fi
Tuomas Puro, Esedu, 044 711 5903, tuomas.puro@esedu.fi

KasvuEsedun työvoimakoulutukset:
Vastaava koulutusmuotoilija
Salla Gummerus, 040 513 6032
salla.gummerus@esedu.fi

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15. Koulutusneuvontaa saa myös facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta

• Tarjoaja: KasvuEsedu Oy
  • TE-toimisto: Etelä-Savon työ- ja elinkeinotoimisto
  • Lähiosoite: Otavankatu 4
  • Paikkakunta: Mikkeli, Etelä-Savo
  • Kesto: 7 viikkoa
  • Ensisijainen ammatti: Tietokantojen,- verkkojen ja ohjelmistojen er.