Verkkokaupan osaajaksi

Verkkokaupan osaajaksi

Onko ajatuksissa perustaa verkkokauppa? Hae koulutukseen!

Verkkokaupan osaaja 15 osp. Ajankohta 15.11. – 20.12.2023

Sinulla voi olla aitoja suunnitelmia tai voit harjoitella verkkokaupan perustamista kuvitteellisilla tuotteilla.

OPETUSMENETELMÄT
Lähiopetusta 2-3 päivää viikossa
Itsenäistä verkko-opiskelua 2-3 päivää viikossa

KOULUTUKSEN TAVOITE
Koulutuksen tavoitteena on suorittaa Verkkokaupan osaaja -tutkinnon osa ja sitä kautta antaa henkilölle valmiudet perustaa ja ylläpitää verkkokauppaa.

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ
Verkkokaupan tekninen toteuttaminen, tuotetietojen koostaminen sekä sisällön tuottaminen verkkokauppaympäristöön, toiminnan kannattavuuden arviointi, markkinointi ja mainonta digitaalisessa ympäristössä, asiakaspalvelu ja kaupankäynti verkossa. Verkkokaupat rakennetaan WordPress -alustalle.

Koulutus on tutkinnon osa ammatillisesta perustutkinnosta ja siihen sisältyy ammattiosaamisen näyttö. Näyttö suoritetaan tekemällä kurssin aikana oma verkkokauppa ja siihen liittyvät suunnitelmat.

HAKEMINEN
Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille Etelä-Savon TE-toimiston, Mikkelin seudun- sekä Savonlinnan kuntakokeilun asiakkaille, joiden työnhaku on voimassa TE-toimistossa tai kuntakokeiluissa.

Täytä koulutushakemus työhallinnon internet-sivuilla (www.tyomarkkinatori.fi > haussa oleva työvoimakoulutus) tai jätä paperihakemus työ- ja elinkeinotoimistoon tai kuntakokeiluun. Mikäli täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun pitää vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa tai kuntakokeilussa ennen hakuajan päättymistä. Koulutushakemuksesi käsittelyä (mahdollinen haastattelukutsu ja lopullinen valintatieto) voit seurata: www.tyomarkkintori.fi > Oma asiointi > Työvoimakoulutus > Hakemusteni tilanne.

VALINTA
Opiskelijat valitaan hakemusten ja tarvittaessa haastattelun perusteella. Valinnoissa on mukana koulutuksen edustaja. Muistathan perustella hakemuksesi huolellisesti!

Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta.

Lisätietoja koulutuksesta:

Jukka Haimilahti, Liiketoiminnan opettaja
jukka.haimilahti@esedu.fi

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15. Koulutusneuvontaa saa myös facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta

• Tarjoaja: Etelä-Savon Koulutus Oy ⧉
  • TE-toimisto: Etelä-Savon työ- ja elinkeinotoimisto