Hitsauksen jatkokoulutus - Pietarsaari

Hitsauksen jatkokoulutus - Pietarsaari

Syvennä taitojasi hitsauksessa!

Onko sinulla kokemusta metalliteollisuudesta, mutta haluat päivittää tietosi? Tarvitsetko päivittää hitsaustodistuksen tai oppia uusia menetelmiä? Tämän koulutuksen jälkeen ymmärrät, mitä laadukas hitsaustyö tarkoittaa.

Kurssin aikana voit suorittaa tai päivittää hitsaustodistuksen. Seuraavat ”kurssit” voit myös suorittaa: Tulityökortti, työturvallisuuskortti ja ensiapu EA1.

Koulutus alkaa 7.8.2024

Koulutus sisältää:

- MIG/MAG-hitsaus (nro. 135, 136)
- TIG- ja elektrodihitsaus. (nro. 111, 141)
- Piirustuksen lukeminen
- Materiaalitekniikka
- Käytännön harjoitukset, jotka suoritetaan koulun työpajassa

Koulutus on yksilöllinen ja suunniteltu kokemuksesi perusteella.
Voit syventää jo olemassa olevaa tietoa tai oppia kokonaan uutta.

Kielituki ja muu tuki ja ohjaus sisältyvät henkilökohtaiseen suunnitelmaan.

Koulutuksen enimmäispituus on 200 päivää (40 päivän työssäoppiminen)

Hakuaika päättyy 15.7.2024.

HAKEMUS
Koulutukseen haetaan internetsivuilla (linkki alla). Täytä hakemus huolellisesti, sillä hakijat valitaan hakemuksen perusteella valintahaastatteluun.

Jos teet avoimen hakemuksen ilman pankkitunnusta, sinun on vahvistettava hakemus TE-toimistossa, jotta sovellus astuu voimaan. Voit seurata hakemuksesi käsittelyä yksityisasiakkaiden verkkopalvelujen kautta osoitteessa https://asiointi.mol.fi/omaasiointi/.

Hakijat saavat henkilökohtaisen kutsun tekstiviestinä (tarkistaen siten, että puhelinnumero on oikein hakemuksessasi / tiedoissasi).

Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta.

Tietoa koulutukseen hakeutumisesta ja koulutuksen aikaisista taloudellisista etuuksista saa valtakunnallisesta puhelinpalvelusta Koulutusneuvonnasta ma-pe klo 9-16.15 numerosta 0295 020 702 tai www.facebook.com/koulutusneuvonta tai chatissa sivulla: https://www.te-palvelut.fi/fi/nain-asioit-kanssamme/te-palvelut/puhelinpalvelut/puhelin-koulutusneuvonta

KOULUTUKSEN YHTEYSTIEDOT:
Henrik Sulkakoski, puh. 044-750 31 06 tai henrik.sulkakoski@yrkesakademin.fi