Kiinteistönhoitaja

Kiinteistönhoitaja

Kiinteistöjen kunnossapito on kasvava ala, jossa tarvitaan jatkuvasti työvoimaa. Edunova järjestää alalle työvoimakoulutusta. Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita kiinteistöalan työtehtävistä.

Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille TE-toimiston asiakkaille, joiden työnhaku on voimassa TE-toimistossa.

Kiinteistönhoitajat toimivat kiinteistöjen huolto- ja korjaustehtävissä. Työhön kuuluu kiinteistön tekniikan tarkkailua, pieniä huolto- ja kunnossapitotöitä.

-Oma suunnittelu kiinteistönhuollosta
-Piirustukset ja dokumentit
-Kameravalvonta
-LVI huolto
-Pienkoneet

Työturvallisuuskortti, tulityökortti ja HätäEA sisältyvät koulutukseen.

Aloitus 7.8. Koulutuksen pituus on 80 pv, ei lomajaksoa.

Hakuaika päättyy 15.7.2024

HAKEMINEN
Täytä koulutushakemus työhallinnon internet-sivuilla (linkki alla). Jos teet avoimen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun täytyy vahvistaa hakemuksesi TE- toimistolla jotta hakemus astuu voimaan.

Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata Oma asioinnin kautta >Työvoimakoulutus.

Haastattelut pidetään Pohjanmaan TE- toimistolla Pietarsaaressa. Hakijat saavat henkilökohtaisen kutsun puhelimeen tai sähköpostiin (tarkista että puhelinnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi ovat oikeat hakemuksessasi/tiedoissasi).

Jos haluat neuvoa tai apua, joka koskee TE- toimiston toimintaan tai lisää tietoja miten hakea koulutukseen, opiskeluiden rahoitusmahdollisuuksista tai tietoa miten web-sivustomme toimivat, ota yhteyttä puhelinneuvontaan yksityishenkilöille ma-pe klo 9.00-16.15, p. 0295 020 702

Koulutuksen yhteishenkilö:
Edunova Ab, Henrik Sulkakoski puh. 044-750 3106, henrik.sulkakoski@yrkesakademin.fi

• Tarjoaja: Edunova Oy
  • TE-toimisto: Pohjanmaan työ- ja elinkeinotoimisto