Konetekniikan jatkokoulutus - Pietarsaari

Konetekniikan jatkokoulutus - Pietarsaari

Pohjanmaalla on monia isoja metallialan yrityksiä, joissa on tarvetta asiantunteville ammattimiehille- ja naisille.

Kurssi on tarkoitettu työttömille ja työttömyys uhan alaisille henkilöille, joilla on metallialan koulutusta tai työkokemusta.

Opiskeluaikana selvitetään hakijan ammatillisen osaamisen taso sekä mahdollisen lisäkoulutuksen tarve.

Lukusuunnitelmaan kuuluvat:
- metallialaan tutustuminen
- alan koulutuksen toteutus
- metallialan koulutuksen perusvalmiudet: alan käsitteet, ammattitekniikka, ammattilaskento, piirustuslukeminen ja raaka-aineet
- työsuojelu (Työturvallisuuskortti)

Koulutuksen jälkeen osaat käsitellä erilaisia manuaalisia ja CNC – koneita ja saat tietoa tuotannon laatu ja toleranssi vaatimuksista.

Koulutus alkaa 7.8.2024

Hakuaika päättyy 15.7.2024.

HAKEMUS
Koulutukseen haetaan internetsivuilla (linkki alla). Täytä hakemus huolellisesti, sillä hakijat valitaan hakemuksen perusteella valintahaastatteluun. Täytä hakemus huolellisesti, sillä hakijat valitaan hakemuksen perusteella valintahaastatteluun.

Haastattelukutsut laitetaan tekstiviestinä, joten tarkista että numerosi on oikein hakemuksessa.

Lisätiedot koulutuksesta:
Edunova, kouluttaja Henrik Sulkakoski, puh. 0447503106.

Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta.

Tietoa koulutukseen hakeutumisesta ja koulutuksen aikaisista taloudellisista etuuksista saa valtakunnallisesta puhelinpalvelusta Koulutusneuvonnasta ma-pe klo 9-16.15 numerosta 0295 020 702 tai www.facebook.com/koulutusneuvonta tai chatissa sivulla: https://www.te-palvelut.fi/fi/nain-asioit-kanssamme/te-palvelut/puhelinpalvelut/puhelin-koulutusneuvonta

• Tarjoaja: Edunova Oy
  • TE-toimisto: Pohjanmaan työ- ja elinkeinotoimisto