Tutustu metallialaan - Pietarsaari

Tutustu metallialaan - Pietarsaari

Jos haluat kokeilla metallialaa, tämä koulutus on juuri sinulle, et tarvitse aiempaa tietoa alasta, koulutus on yksilöllinen ja perustuu sinun aiempiin kokemuksiin.

Koulutuksen aikana voit saada “Tulityökortti, työturvallisuuskortti ja ensiapu EA1”. Pääset myös työharjoitteluun joka voi hyödyntää myöhempään työnhakuun.

Koulutus aloittaa 7.8.2024

Metallityöntekijät tekevät työtä esimerkiksi: Tehtailla, metalliteollisuudessa ja tuotantolaitoksissa. Työhön kuuluu mm. komponenttien valmistus, rakennelmien sekä isompien rakennelmien käsittelyä ja hitsaamista. Myös asentamista sekä huoltopalvelutöitä esiintyy.

Koulutuksen aikana saat oppia mm:
- Manuaalikoneistus
- CNC- Sorvausta
- CNC-Jyrsintä
- Hitsaamista
- Särmäys
- Työpiirustusten lukeminen
- Mittaus ja mittausvälineet
- Materiaalien valinta
- Käytännön harjoituksia jotka tehdään koulussa

Koulutuksen pituus on 60-90 päivää (sisältää 20 päivää työharjoittelua).

HAKEMINEN
Täytä koulutushakemus työhallinnon internet-sivuilla (linkki alla). Jos teet avoimen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun täytyy vahvistaa hakemuksesi TE- toimistolla jotta hakemus astuu voimaan.
Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata Oma asioinnin kautta >Työvoimakoulutus.

Hakuaika päättyy 15.7.2024

Haastattelut pidetään Pohjanmaan TE- toimistolla Pietarsaaressa. Hakijat saavat henkilökohtaisen kutsun puhelimeen tai sähköpostiin (tarkista että puhelinnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi ovat oikeat hakemuksessasi/tiedoissasi).

Jos haluat neuvoa tai apua, joka koskee TE- toimiston toimintaan tai lisää tietoja miten hakea koulutukseen, opiskeluiden rahoitusmahdollisuuksista tai tietoa miten web-sivustomme toimivat, ota yhteyttä puhelinneuvontaan yksityishenkilöille ma-pe klo 9.00-16.15, p. 0295 020 702

Koulutuksen yhteishenkilö:
Edunova Ab, Henrik Sulkakoski puh. 044-750 3106, henrik.sulkakoski@yrkesakademin.fi

• Tarjoaja: Edunova Oy
  • TE-toimisto: Pohjanmaan työ- ja elinkeinotoimisto