VERKKOKOULUTUS, Asiakaspalvelun moniosaaja

VERKKOKOULUTUS, Asiakaspalvelun moniosaaja

Haluatko työllistyä palvelualan monipuolisiin tehtäviin? Asiakaspalveluosaamiselle on kova kysyntä eri työtehtävissä. Asiakaspalvelun moniosaajakoulutuksesta voit suunnata esimerkiksi toimistoympäristössä tehtäviin asiakaspalvelurooleihin, kaupan alalle, horeca-alalle tai mielenkiintoasi vastaaviin myynnin tehtäviin. Tässä koulutuksessa voit kerryttää osaamista ja kokemusta monipuolisesti näistä tehtävistä ja osaamisalueista. Koulutuksessa harjoitellaan laajasti asiakaspalveluosaamista eri kanavissa.

Et tarvitse aiempaa koulutusta tai kokemusta ko. aloilta osallistuaksesi koulutukseen. Motivaatio ja asenne riittävät pitkälle. Koulutus on rakennettu työelämän tarpeista käsin, sinun kokoaikainen työllistymisesi tähtäimessä.

Sadun koulutus: https://www.youtube.com/watch?v=IQRzR-AATuc

Koulutus tapahtuu verkossa helppokäyttöisillä Moodle- ja Teams-alustoilla.

Katso koulutuksesta tehty TE-live lähetys! Lähetyksessä studiovieraana koulutuksen järjestävän tahon Spring Housen asiakkuuspäällikkö Tommi Malinen. Näet tallenteen osoitteessa: https://te-live.fi/lahetykset/RIoGWptdZ

Asiakaspalvelun moniosaaja on 60 päivän koulutus: Aluksi on 25 päivää asiakaspalvelukoulutusta verkossa klo 9-15; Tämän jälkeen 30 päivää monipuolista työssäoppimista eri asiakaspalvelutehtävissä oman valintasi mukaan. Lopuksi vielä 5 päivää asiakaspalvelun verkkokoulutusta. Tarvittaessa saat meiltä käyttöösi tarvittavat laitteet ja teknisen tuen osallistuaksesi koulutukseen. Koulutus sisältää ryhmässä tapahtuvaa koulutusta, itsenäistä työskentelyä ja henkilökohtaista ohjausta.

KOULUTUKSEN TEEMOJA OVAT MM.

– asiakaspalvelu, asiakaskokemus, asiakasymmärrys – myynti – ja vuorovaikutustaidot – monikanavainen asiakaspalvelu – ja myynti – palvelumuotoilu, kannattavuus, markkinointi – horeca -alan asiakaspalvelutehtävät – kaupan alan asiakaspalvelutehtävät – asiakaspalvelu verkossa – ammatilliset passit/testit/lupakortit – työnhaku – ja uravalmiudet – monipuolinen työssäoppiminen

Katso koulutuksen esittely: https://www.staffpoint.fi/artikkelit/asiakaspalvelun-moniosaaja

KOULUTUKSEEN HAKU

Koulutukseen hakeudutaan Internetin kautta tämän sivun alaosassa olevalla painikkeella “hae tähän koulutukseen” 17.9.2023 mennessä. Koulutukseen valinta perustuu hakemuksessa esitettyihin tietoihin ja haastatteluun, täytä hakemus huolellisesti ja kerro mm. miksi olet kiinnostunut tästä koulutuksesta ja miten tämä edistää työllistymistäsi.

Esivalinta on 18.9.2023, jonka perusteella osa hakijoista kutsutaan haastatteluun TEAMSia käyttäen 28. tai 29.9.2023.

Koulutus on työvoimakoulutusta, jonka ensisijaisena kohderyhmänä ovat 20 vuotta täyttäneet työttömät ja työttömyysuhan alaiset henkilöt. Huolehdi, että TE-toimistossa on tehty työllistymissuunnitelma varmistaaksesi oikeutesi mahdolliseen työttömyysetuuden korotusosaan koulutuksen ajalta. Koulutushakemus on sitova, sitä ei voi perua ilman pätevää syytä.

LISÄTIETOA

Spring House Oy: Tommi Malinen 045 7881 6730, tommi.malinen@springhouse.fi

TE-palvelut: Koulutusneuvonta 0295 020 702
Hannele Seppä 0295045057, hannele.seppa@te-toimisto.fi

Omaan koulutushakuun liittyvää tietoa voi seurata netissä Oma asiointi -palvelussa osoitteessa www.tyomarkkinatori.fi (Oma asiointi – Kaikki asiointi – työvoimakoulutus). Saat tiedon tilanteestasi koulutushaussa ja näet mahdollisen esivalintaan liittyvän haastattelukutsun. Lisäksi TE-toimisto lähettää valinnoista tiedon postitse.

• Tarjoaja: Spring House Oy ⧉
  • TE-toimisto: Satakunnan TE-toimisto, Pori