Yrittäjäkoulutus lähiopetuksena, iltakoulutus

Yrittäjäkoulutus lähiopetuksena, iltakoulutus

KOULUTUS PERUTTU

Suunnitteletko yritystoiminnan aloittamista ja tarvitset tukea esimerkiksi liikeidean kehittämiseen, liiketoimintasuunnitelman tekemiseen, myyntiin/markkinointiin tai vaikka talous-/kannattavuuslaskelmiin? Oletko juuri aloittanut yrittäjyyden ja haluat tukea yritystoiminnan alkuun? Yrittäjäkoulutuksessamme saat apua juuri sinun tarpeeseesi yritystoiminnan käynnistämiseksi. Ammattitaitoiset yrittäjyyskouluttajamme tukevat sinua yrittäjäpolullasi. Yrittäjäkoulutuksesta saat hyvät edellytykset kokonaisvaltaisesti yrittäjänä menestymiseen ja koulutus osaltaan edesauttaa myönteistä starttirahapäätöstä.

Toteutus
30 päivän iltakoulutus sisältää sekä ryhmässä toimimista, verkostoitumista että itsenäistä työskentelyä ja henkilökohtaista sparrausta. Koulutuksessa on 18 lähipäivää (klo 17-20), jotka mahdollistavat ryhmän maksimaalisen tuen koulutuksessa ja livetapaamiset yrittäjyysasiantuntijamme kanssa. Tämän lisäksi koulutuksessa on joustavasti itsenäistä työskentelyä ja 12 etävalmennuspäivää, jotka suunnitellaan tilanteeseesi sopivaksi kouluttajan kanssa yhteistyössä.

Koulutuksen teemat:

- Liikeidea
- Liiketoimintasuunnitelma
- Tavaran/palvelun tuotteistaminen ja hinnoittelu
- Yrittäjyyden muodot
- Myynti – markkinointi ja palvelumuotoilu
- Yrittäjän/yrityksen tukimahdollisuudet
- Laki-tietous, verotus ja työnantajana toimiminen
- Verkostoituminen
- Yrittäjän hyvinvointi ja itsensä johtaminen

Kohderyhmä:

Koulutus on tarkoitettu satakuntalaisille eri alojen ammattilaisille, jotka ovat yrittäjyyden alkutaipaleella, tai joilla on liikeidea tai alustava ajatus oman yritystoiminnan käynnistämisestä, opiskelusta yrittäjyyteen siirtyvät ja/tai starttirahaa saavat.

TE-palvelujen lisätiedot
Koulutusneuvonta 0295 020 702