Kone- ja tuotantotekniikan jatkokoulutus, hitsaus/koneistus

Kone- ja tuotantotekniikan jatkokoulutus, hitsaus/koneistus

Henkilöille, joilla on kokemusta hitsauksesta tai koneistuksesta, ja tarvitsevat päivitystä nykyiseen osaamiseen. Koulutuksen kesto määräytyy hakijan osaamisen ja henkilökohtaisen tavoitteen mukaan.

Kielitaitovaatimus vähintään A2.2.

Aloitusajankohdat ovat: 18.9., 6.11.2023 ja 8.1.2024

Esivalinta tehdään hakemusten perusteella, joten ole hyvä ja perustele hakemuksesi huolellisesti. Kerro myös oletko kiinnostunut suorittamaan (osa)tutkinnon koneistuksesta vai hitsauksesta. Esivalinnan jälkeen osa hakijoista voidaan kutsua haastatteluun.

Hitsauksessa on tavoitteena päivittää hitsaustaitoja ja suorittaa jokin hitsauspätevyyskoe. Opiskelun aikana suoritetaan kone- ja tuotantotekniikan perustutkinnosta yksi tutkinnon osa.

Koneistuksessa on tavoitteena päivittää koneistuksen osaamista, erityisesti CNC-sorvauksessa/-jyrsinnässä. Opiskelun aikana suoritetaan kone- tuotantotekniikan perustutkinnosta 1-2 tutkinnon osaa.

Koulutuksen aikana on tavoitteena löytää työssäoppimispaikka alan yrityksessä.

Lisätietoja:
Jarmo Auromaa, koulutuspäällikkö
040 760 8664 | jarmo.auromaa@hyria.fi
tai
Hyria Hakijan palvelut / jatkuva haku p. 020 690 159, s-posti hakijanpalvelut@hyria.fi

Koulutukseen hakeminen
Täytä hakemus ‘Hae tähän koulutukseen’ -painikkeen kautta tai jätä paperihakemus TE-toimistoon. Paperihakemuksen löydät osoitteesta www.suomi.fi hakusanalla TEM601. Jos täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun pitää vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa ennen koulutuksen hakuajan päättymistä.

Koulutushakemus on aina sitova, joten kutsun saaneilla tulee olla valmius osallistua haastatteluun ilmoitettuna aikana. Haastatteluissa noudatetaan voimassa olevia hygienia- ja turvallisuusohjeita. Jos saat kutsun etkä voi saapua, ilmoita siitä ennen valintatilaisuutta TE-toimistoon kutsussa ilmoitetulle henkilölle. Varaudu toimittamaan sairauslomatodistus, todistus työssäolosta tai muu poissaolotodistus TE-toimistoon. Voit seurata hakemuksesi tilannetta ja tarkistaa valintatietosi Oma asiointi -palvelussa osoitteessa www.te-palvelut.fi

Lisätietoja koulutukseen hakeutumisesta ja koulutuksen aikaisista etuuksista saat valtakunnallisesta TE-puhelinpalvelun Koulutusneuvonnasta, p. 0295 020 702

• Tarjoaja: Hyria koulutus Oy ⧉
  • TE-toimisto: Hämeen työ- ja elinkeinotoimisto
  • Lähiosoite: Sakonkatu 1
  • Paikkakunta: Riihimäki, Kanta-Häme
  • Ensisijainen ammatti: Valimotyöntekijät, hitsaajat, levysepät ym.