Hitsaajan pätevöitymiskoulutus, 2 viikkoa, Rovaniemi

Hitsaajan pätevöitymiskoulutus, 2 viikkoa, Rovaniemi

• Koulutus alkaa: joustava sisäänotto

KOHDERYHMÄ/PÄÄSYVAATIMUKSET: Työnhakijana olevat työttömät hitsaajat, jotka ovat aiemmin suorittaneet jonkin hitsaajan pätevyyskokeen, ja joiden työllistyminen edellyttää pätevyystodistuksen/-todistuksien uusimista.

Tavoitteena on suorittaa ja saada voimaan SFS-EN ISO 9606-1 mukainen hitsaajan pätevyys pätevöitymistarpeen mukaisesti. Koulutuksen aikana opiskelija voi suorittaa maksimissaan kaksi pätevyyskoetta.

Koulutuksen sisältö määräytyy henkilökohtaisesti hitsaajan oman pätevöitymistarpeen mukaisesti.

HUOMIO! Kerro hakemuksessasi millä menetelmällä luokka/luokat on tarkoitus hitsata!! Mikä prosessi (puikko, mig/mg, tig?) mikä materiaaliryhmä jne?

Lisätietoja mahdollisista pätevyyskokeista saa soittamalla Olli Keränen p. 0401936645 tai olli.keranen@redu.fi.

VALINTA:
Opiskelijat valitaan koulutukseen hakemuksen perusteella, joten täytä hakemus huolellisesti. Jos tiedät itse millaiset pätevyydet tarvitset, niin kerro se hakemuksen Omat perustelut -osiossa. Selvitä hakemuksen Omat perustelut-kohdassa erityisesti, jos voisit työllistyä pätevyyksien avulla tai mistä muusta syystä olet kiinnostunut tästä koulutuksesta, sekä millaista muuta lisäosaamista tarvitset.

VALINTATULOKSET:
Valintatiedot lähetetään kirjeitse ja ne on nähtävillä Oma työnhaku -palvelussa (www.te-palvelut.fi -> Sähköiset palvelut).

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös Internetissä: www.te-palvelut.fi/sahkoinenasiointi > koulutushakemusteni tilanne. Palvelun käyttö edellyttää verkkopankkitunnuksia tai sirullista henkilökorttia.

LISÄTIEDOT KOULUTUKSESTA:
Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista: Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15. Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta

• Tarjoaja: REDU Edu Oy ⧉
  • TE-toimisto: Lapin työ- ja elinkeinotoimisto