Ala Carte tarjoilu, ravintola- ja cateringaloilla

Ala Carte tarjoilu, ravintola- ja cateringaloilla

Kiehtooko sinua syventää osaamistasi ravintola asiakaspalvelutehtävissä? Tässä koulutuksessa pääset kehittämään osaamistasi tarjoilijan työssä ja tekemään asiakkiden ravintolakäynneitä elämyksiä. Kohderyhmä: Oman ammattitaidon kehittäminen, ammattitaitoa ja lisäosaamista haluavat.

Tässä tutkinnonosassa 30 osp. perehdytään elämykselliseen asiakspalveluun, sekä ruoan ja juoman yhdistämiseen , viini ja oluttietouteen. Koulutuksessa syvennät osaamistasi kansainvälisissä ruokakulttuureista, ruoka- ja juomatrendeistä. Toteutus verkko- ja lähiopetuksena.

TOTEUTUS JA SISÄLTÖ

Koulututus sisältää ravintola- ja catering-alan perustutukinnon osan ja mahdollisuuden suorittaa hygieniapassi.

SISÄLTÖ
Ala Carte, tarjoilu, 30 osp

• Opit erilaisia palvelumalleja
  • Ruoka- ja tapakulttuuria
  • Kansainvälisiä ruoka- ja juomatrendejä
  • Ruoan ja juoman yhdistämistä
  • Viini- ja olutietoutta
  • Ravintolan ruoka- ja juomatuotteiden sopivuudesta sekä suosittelee soveltuvia tuoteyhditelmiä asiakkaille asiantuntevasti

Selkokielinen hygieniapassi

Opintojen toteutustapa
Koulutus toteutetaan verkko- ja lähiopetuksena. Tavoitteena on, että opiskelija työllistyy matkailu- ja ravintola-alan yrityksiin.

Koulutus on maksuton työvoimakoulutuksena

Lisätietoja Koulutuksen käytännön toteutuksesta vastaavat Ammattiopisto Samiedun asiantuntijakouluttajat.
Koulutuksen yhteyshenkilö:
Laura Tynkkynen, vastuukouluttaja, kehittäjäopettaja, ravintola- ja cateringala p. 050 414 5719
laura.tynkkynen@samiedu.fi
Katariina Tala, tiimipäällikkö p. 044 550 6371, katariina.tala@samiedu.fi