Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan ammattitutkinto/ laitoshuoltaja

Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan ammattitutkinto/ laitoshuoltaja

• Koulutus alkaa: parill.kk

Laitoshuoltaja toimii asiakaskohteessa laitoshuollon työtehtävissä ja asiakaspalvelutilanteissa asiakaskohteen palvelusopimuksen mukaisesti. Hän osaa toteuttaa ylläpitosiivousta, eristyssiivousta ja toteuttaa huoltohuonetehtäviä sekä käsitellä ja lajitella jätteitä. Lisäksi laitoshuoltaja osaa toteuttaa ruokahuoltotehtäviä ja vuodehuoltotehtäviä. Lisäksi hän osaa, valintojensa mukaisesti, suunnitella ja toteuttaa puhtauspalveluja erilaisissa asiakaskohteissa, joita ovat elintarviketeollisuuslaitokset, erityiskohteet, hotelli- ja majoitustilat, kauppakeskukset ja myymälätilat, kulttuurihistorialliset kohteet, liikennevälineet, oppilaitokset ja päiväkodit, puhdastilat, rakennussiivous, teollisuuslaitokset tai uima-allas- ja kylpylätilat.

KOULUTUSKUVAUS

Koulutuksen alussa laaditaan opiskelijalle HOKS, henkilökohtainen osaamisen kehittämisen suunnitelma, jonka perusteella sovitaan opintojen keskeinen sisältö, tavoitteet ja koulutuksen pituus/ tutkinnon suorittamisaika noin 1,5-2 vuotta.

Pakolliset tutkinnon osat 60 osp Oma asiointi > Työvoimakoulutus > Hakemusteni tilanne

VALINTA

Opiskelijat valitaan hakemusten ja tarvittaessa haastattelun perusteella. Valinnoissa on mukana koulutuksen edustaja. Muistathan perustella hakemuksesi!

Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta.

Lisätiedot:
Hämäläinen Iiris, Samiedu, 044 550 6528 iiris.hamalainen@samiedu.fi