Erityisosaamista korkeasti koulutetuille verkossa

Erityisosaamista korkeasti koulutetuille verkossa

Koulutus on suunnattu eri alojen korkeasti koulutetuille (yliopisto ja AMK) työttömille tai työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Koulutus sopii sinulle, jos olet kiinnostunut osaamisesi tuotteistamisesta ja haluat lisää varmuutta sen markkinointiin, haluat hioa työnhakutaitojasi ja löytää unelmiesi työpaikan.

Käy tutustumassa koulutukseen: https://youtu.be/LQ0-Yvg57Q0

Oman osaamisen tuotteistamisprojekti

Opit paketoimaan osaamisesi koko laajuudessaan ja luot ammattitaidostasi houkuttelevan tuotteen, jolla erotut joukosta ja herätät työnantajien mielenkiinnon. Panostat osaamisesi tuotteistamiseen ja uuden urapolun löytämiseen. Vahvistat ja päivität myös liiketoimintaosaamistasi.

Oman osaamisen tuotteistaminen on koko koulutuksen ajan jatkuva prosessi. Sen aikana luot tavoitteet urakehityksellesi ja osaamisesi kehittämiselle. Täydennät aiempaa osaamistasi käytännön työtehtävissä ja koostat digitaalisen portfolion, jolla voit esitellä osaamistasi työnantajille. Lisäksi laadit konkreettisen jatkosuunnitelman kohti unelmiesi työtehtäviä.
Oman osaamisen tuotteistamisprojekti

KOULUTUKSEN TOTEUTUS

Koulutus kestää 100 päivää 29.8.2023-26.1.2024. Se sisältää 40 päivää verkko-opiskelua ja 60 päivän asiantuntijaharjoittelun valitsemassasi yrityksessä tai muussa organisaatiossa. Koulutuksen aikana on 5 pv lomaa, ajalla 21.22.12. ja 27. 29.12.2023.
Koulutuksen verkko-opiskeluun osallistuminen edellyttää toimivaa verkkoyhteyttä
· Koulutus on suomenkielinen.

Koulutuksen alussa laadimme sinulle henkilökohtaisen koulutussuunnitelman, joka ottaa huomioon aiemman osaamisesi. Yhdessä kouluttajan kanssa valitset koulutuksessa suoritettavan ammattitutkinnon tai sen osan ja käynnistät harjoittelupaikan etsinnän. Kouluttaja tukee ja auttaa tarvittaessa harjoittelupaikan löytämisessä.

KOULUTUTUKSEN SISÄLTÖ
· Oman osaamisen tunnistaminen ja tuotteistaminen
· Modernit työnhakutaidot
· Työyhteisötaidot ja työhyvinvointi
· Palvelumuotoilun perusteet
· Projektiosaaminen ja hankinnat
· Kestävä kehitys ja vastuullinen liiketoiminta
· Yrittäjyys ja liiketoimintaosaaminen
· LEAN ajattelu ja prosessit, hankkeet
· Oman osaamisen markkinointi

VALINNAISET OPINNOT
· Asiakaspalvelun resepti
· Palvelumuotoilun syventävä
· Kiertotalous
· Henkilöstöhallinnon perusteet
· tai joku muu osaamista tukeva opinto

Ammattitutkinnon suorittaminen

Suoritat soveltuvan ammattitutkinnon tai tutkinnon osan. Valittavana esimerkiksi:
· Liiketoiminnan ammattitutkinnosta esim. palvelumuotoilu, henkilöstöpalvelut
· Yrittäjyyden ammattitutkinnosta esim. projektin suunnittelu ja toteuttaminen, tuotteiden ja palveluiden kehittäminen tai yritystoiminnan suunnittelu ja käynnistäminen
· Yrittäjyyden ammattitutkinto kokonaisuudessaan

KOHDERYHMÄ:
Koulutus on tarkoitettu työttömille tai työttömyysuhanalaisille TE-toimiston ja työllisyyden kuntakokeilujen yli 20-vuotiaille työnhakijoille, jos olet kiinnostunut osaamisesi tuotteistamisesta ja haluat lisää varmuutta sen markkinointiin, haluat hioa työnhakutaitojasi ja löytää unelmiesi työpaikan.

Osa hakijoista kutsutaan hakemusten perusteella haastatteluun, josta opiskelijat valitaan. Kiinnitä hakemuksen tekemiseen huomiota ja perustele, miksi koulutus kiinnostaa sinua.

Lisätietoja koulutuksesta

Lue lisää koulutuksesta kouluttajan sivuilta:

Kysy sisällöistä:
Suomen Yrittäjäopisto
Asta Salminen
Koulutusasiantuntija
asta.salminen@syo.fi
tai
Suomen Yrittäjäopisto
Anja Anttila
Vastuukouluttaja
anja.anttila@syo.fi