Hitsausrobotiikkaa verkossa

Hitsausrobotiikkaa verkossa

HUOM! Hakuaikaa jatkettu 20.8.2023 saakka!
Ota askel tulevaisuuteen ja opiskele hitsausrobotiikkaa verkossa!

Sedu Education on uudistanut metallialan koulutusohjelmat vastaamaan paremmin työelämän tarpeita. Niissä korostetaan laajempia ammatillisia kokonaisuuksia yksittäisten koneiden ja menetelmien sijaan.

KOHDERYHMÄ: soveltuu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita hitsausrobotiikan työtehtävistä ja haluavat pohjan hitsausrobotiikan käytännön opiskeluihin. Koulutus ei vaadi teknisten ohjelmien aikaisempaa osaamista, riittää kun hallitset tietokoneen peruskäytön. Koulutus vaatii sinulta tietokoneen, verkkoyhteyden ja mikrofonin.

SISÄLTÖ:
Tässä koulutusohjelmassa opiskelet hitsausrobotiikkaa etäopetuksena verkon yli. Koulutuksessa opit hitsaustekniikan ja hitsausrobotiikan perusteet. Verkko-opetusta toteutetaan live-tilassa ja itsenäisiä harjoituksia tehden. Koulutus on osa laajempaa hitsausrobotiikan koulutuskokonaisuutta ja antaa sinulle hyvät perusedellytykset hitsausrobotiikan käytännön koulutuksiin.

Koulutuksen alussa on orientaatiojakso (10 pv), jonka aikana suunnittelet yhdessä kouluttajasi kanssa koulutuksesi sisältöä ja toteutusta. Jos et koe koulutuksen olevan sinulle sopiva, voit päättää koulutuksen 10 päivän orientaatiojakson päätteeksi ja palata ilman seuraamuksia työnhakijaksi. Kouluttaja ohjaa tarvittaessa myös muihin koulutuspolkuihin.

-Digivalmiuksien parantaminen
-Turvallisuus, ergonomia ja ympäristö metalliteollisuudessa
-Hitsauksen laatuvaatimukset teollisuudessa
-Hitsaustekniikan perusteet
-Hitsausvirtalähteen säätö
-Materiaalitekniikan perusteet
-Hitsauskiinnitin
-Hitsausrobotin ohjelmoinnin perusteet ja käyttö
-Teknisten kuvien lukeminen
-Henkilökohtaiset keskustelut ja jatkosuunnitelmat
-Työnhaun asiakirjat ja työnhaku

Koulutus toteutetaan verkkokoulutuksena Microsoft Teams -ympäristössä.

KOULUTUKSEN KESTO on 20 pv.

Lisätietoja koulutuksesta saat Sedu Education Oy:n kouluttajilta – Juha Lahnalakso, juha.lahnalakso@sedu.fi 040 868 0678
- Aki Alanen, aki.alanen@sedu.fi 040 680 7686

HAKEMINEN: Hae koulutukseen viimeistään 20.8.2023 mennessä. Jätä hakemus oheisesta hakupainikkeesta (’Hae tähän koulutukseen’). Jos täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, pitää sinun vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa / kuntakokeilussa ennen hakuajan päättymistä.
Täytä hakemus työvoimakoulutukseen huolellisesti, sillä koulutusvalinta tehdään hakemusten perusteella. Valintatiedot toimitetaan tekstiviestinä. Koulutukseen valitut saavat ennen koulutuksen alkua ohjeistuksen ja Teams-linkin sähköpostitse, joten ilmoitathan koulutushakemuksessa sähköpostiosoitteesi.
Huomioithan, että koulutukseen hakeutuminen on sitovaa. Perumisesta tai laiminlyönnistä voi aiheutua työttömyysturvaseuraamus.

Tunnistautuneena voit seurata koulutushakemuksesi tilannetta verkkoasioinnissa.

Koulutuksen hakuaika päättyy 20.8.2023.2023.
Valintatiedot toimitetaan tekstiviestinä.
Koulutus alkaa 28.8.2023.

Koulutuksen aikaiset taloudelliset etuudet:
Koulutuksen ajalta maksetaan työttömyysetuutta, korotettua etuuden osaa ja kulukorvausta.

LISÄTIETOJA koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702 ma-pe klo 9-16:15 TAI
  • Koulutusneuvonnan suomenkielisen chat -palvelun ma-pe klo 9-16:00 löydät osoitteesta:
  • Ruotsinkielinen palvelu: https://tyomarkkinatori.fi/sv/info/landsomfattande-radgivningstjanster/radgivningstjanster-for-personkunder/utbildningsradgivning
  • Englanninkielinen palvelu: https://tyomarkkinatori.fi/en/info/national-guidance-services/guidance-services-for-personal-customers/education-and-training-guidance
Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa: www.facebook.com/koulutusneuvonta Etelä-Pohjanmaan TE-palvelut myös:
  • Facebookissa: www.facebook.com/etelapohjanmaan.tepalvelut
  • Twitterissä: TEpalvelutEPO* Instagramissa: tepalvelutepo