Käyttäjä-kunnossapitokoulutus teollisuuden tarpeisiin, TORNIO

Käyttäjä-kunnossapitokoulutus teollisuuden tarpeisiin, TORNIO

KOULUTUKSEN ALOITUSTUSTA ON SIIRRETTY JA HAKUAIKAA JATKETTU: koulutus alkaa 6.11.2023
Haluaisitko työskennellä prosessialan käytön tai kunnossapidon tehtävissä teollisuudessa tai pk-yrityksissä. Valmistaudut voimakkaasti kehittyvän ja uudistuvan suurteollisuuden tarpeisiin.

KESKEISET TEEMAT:
- Käyttäjäkeskeinen kunnossapito (ODR)
- Kunnossapidon eri osa-alueet
- Prosessin käytön tehtävät
- Hitsaustekniikka
- Koneistus
- Tulityö-, ja työturvallisuuskortti ja EA1
- Työpaikalla tapahtuva oppiminen (n. 3 kk)

Aikaisempi osaamisesi huomoidaan henkilökohtaisessa suunnitelmassasi.

Linkki koulutuksen esittelyyn Lappia-Koulutus Oy.n sivulle: https://www.lappia.fi/kurssi/kayttaja-kunnossapitokoulutus-teollisuuden-tarpeisiin-713790/

LISÄTIETOJA KOULUTUKSESTA ANTAVAT: Heikki Hast puh. 050 461 1332, heikki.hast@lappia.fi

VALINTA:

Täytäthän hakemuksesi huolellisesti, erityisesti kohdan ”Tarkemmat perustelut”, sillä haastatteluun kutsuttavat valitaan hakemuksen perusteella.

Jotta voit tulla valituksi työvoimakoulutukseen, tulee työnhakusi olla voimassa TE-toimistossa. Voit avata työnhakusi kätevästi Oma asiointi -verkkopalvelussamme. Palvelusta voit seurata myös hakemuksesi käsittelyä kohdasta Työvoimakoulutus > Hakemusteni tilanne.

HUOM! Huomaathan, että koulutushakemus on sitova eikä sitä tai haastatteluun tai koulutukseen osallistumista voi perua ilman pätevää syytä. Päteviä syitä ovat esimerkiksi työllistyminen tai muun koulutuspaikan saaminen.

Lisätietoja koulutukseen hakeutumisesta ja koulutuksen aikaisista etuuksista saat valtakunnallisesta TE-puhelinpalvelun Koulutusneuvonnasta, p. 0295 020 702. Koulutusneuvonnan palvelukanavista lisätietoja tämän linkin takaa https://tyomarkkinatori.fi/info/valtakunnalliset-neuvontapalvelut/henkiloasiakkaan-neuvontapalvelut/koulutusneuvonta

Voit pyytää koulutukseen hakeutumisen kirjaamista työllistymissuunnitelmaasi Omassa asioinnissa. Koulutuksesta tulee olla sovittuna työllistymissuunnitelmassasi, jotta sinulla olisi oikeus mahdolliseen työttömyysetuuden korotusosaan.

Voit seurata hakemuksesi tilannetta ja tarkistaa valintatuloksen Oma asiointi -palvelussa (www.tyomarkkinatori.fi > Oma asiointi > koulutushakemus).

ASUMINEN TORNIOSSA:
Majoitus mahdollisuutta koulutuksen aikana voi tiedustella opiskelija-asuntolasta p. 040 706 3532. Majoitus on maksullista.

• Tarjoaja: Lappia-Koulutus Oy ⧉
  • TE-toimisto: Lapin työ- ja elinkeinotoimisto