Urapolku kone- ja tuotantotekniikkaan, TORNIO

Urapolku kone- ja tuotantotekniikkaan, TORNIO

• Koulutus alkaa: joustava aloitus

Koulutuksessa tutustutaan alan ammatteihin ja koulutukseen. Koulutuksesta voit jatkaa ammatilliseen koulutukseen.

Teemat:
- tutustuminen koneistukseen, hitsaukseen sekä koneen asennukseen
- työturvallisuuskortti yksilöllisen tarpeen ja olemassa olevan tarjonnan mukaan.
- vierailut kone- ja metallialan yrityksiin
- urapolun suunnittelu

Koulutuksen kesto 10 – 20 päivää henkilökohtaisen suunnitelman mukaisesti. Korttikoulutukset yksilöllisen tarpeen mukaisesti. Maahanmuuttajataustaisille järjestetään tarvittaessa S2-tuki.

Koulutukseen on jatkuva haku. Joustavat aloitukset

Linkki koulutusesitteeseen https://www.lappia.fi/kurssi/urapolku-kone-ja-tuotantotekniikkaan-696170/

VALINTA:
Opiskelijat valitaan koulutukseen hakemuksen ja kouluttajan haastattelun perusteella, Täytä hakemus huolellisesti. Selvitä hakemuksen Omat perustelut-kohdassa erityisesti, miksi olet kiinnostunut tästä koulutuksesta ja millaista lisäosaamista tarvitset.

VALINTATULOKSET:
Valintatiedot lähetetään kirjeitse ja ne on nähtävillä Oma työnhaku -palvelussa (www.te-palvelut.fi -> Sähköiset palvelut).

Voit pyytää koulutukseen hakeutumisen kirjaamista työllistymissuunnitelmaasi Omassa asioinnissa. Koulutuksesta tulee olla sovittuna työllistymissuunnitelmassasi, jotta sinulla olisi oikeus mahdolliseen työttömyysetuuden korotusosaan.

Koulutushakemuksesi tilannetta voit seurata myös Internetissä: www.te-palvelut.fi/sahkoinenasiointi > koulutushakemusteni tilanne. Palvelun käyttö edellyttää verkkopankkitunnuksia tai sirullista henkilökorttia.

LISÄTIEDOT KOULUTUKSESTA:
Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista: Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15. Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta

• Tarjoaja: Lappia-Koulutus Oy ⧉
  • TE-toimisto: Lapin työ- ja elinkeinotoimisto