Elintarvikehygieniapassi koulutus+testi (Hygieniapassi)

Elintarvikehygieniapassi koulutus+testi (Hygieniapassi)

PÄÄSYVAATIMUKSET:

- Sinun pitää kirjoittaa hakemukseen, mitä työtä tai työkokeilupaikkaa haet. Kirjoita työtehtävä ja yritys.
- Sinun pitää olla työtön tai työttömyysuhan alainen työnhakija.
 Jos pääsyvaatimukset ei täyty, hakemus hylätään.

Hakemuksesi on voimassa, kunnes se hyväksytään tai hylätään. Jos tulet hyväksytyksi koulutukseen, TE-toimiston virkailija varaa sinulle paikan seuraavasta koulutuksesta, jossa on tilaa. Koulutukseen hyväksymisestä tulee sinulle ilmoitus, ja koulu lähettää tiedot koulutuspäivästä. Koulutushakemus on sitova, ilmoitathan välittömästi esteestä osallistua koulutukseen.

Hakemuksen tilan voit tarkistaa omista tiedoistasi Oma asiointi -verkkopalvelussa (tyomarkkinatori.fi > Oma asiointi > Työvoimakoulutus).

Sinun on mahdollista tulla valituksi korkeintaan kahteen työvoimakoulutuksena järjestettävään lupakorttikoulutukseen vuonna 2023. Työvoimakoulutus on maksutonta, mutta hygieniapassista perittävän viranomaismaksun 6€ asiakas maksaa itse.

Suunnitellut koulutuspäivät keväällä ja kesällä 2023:

elokuu: 24.8. hae viimeistään 7.8.2023

Lisätietoa koulutukseen hakemisesta antaa TE-palveluiden valtakunnallinen koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9.00-16.15.

• Tarjoaja: Turun Aikuiskoulutuskeskus ⧉
  • TE-toimisto: Varsinais-Suomen TE-toimisto