LIIKEhanke® RekryKoulutus korkeakoulutetuille osaajille

LIIKEhanke® RekryKoulutus korkeakoulutetuille osaajille

Kuvaus ja kohderyhmä
Etsitkö uusia uramahdollisuuksia Turun seudulla? LIIKEhanke® RekryKoulutus on suunnattu eri alojen korkeakoulutetuille ja toimihenkilöille vauhdittamaan työllistymistä Turun seudun kasvuyrityksiin. Valmennuksen keskeinen tavoite on pysyvien työsuhteiden syntyminen heti 4 kk kestävän RekryKoulutuksen päättyessä tai jo sen aikana. RekryKoulutuksen tarkoituksena on matalalla kynnyksellä yhdistää koulutettavien osaaminen ja alueen kasvuyritysten rekrytointi- ja kehittämistarpeet sekä samalla parantaa osallistujien liiketoimintaosaamista ja kaupallista näkemystä.

Tutustu koulutukseen TE-live -lähetyksessä 24.8. klo 13: https://te-live.fi/lahetykset/MVD0S7TYH . Lähetys tallennetaan.

RekryKoulutuksen kesto on 90 päivää ja se painottuu yritystyöskentelyyn (70 % ajasta). LIIKEhanke® sopii hyvin esim. teknisen ja kaupallisen alan osaajille; DI, insinööri, KTM, tradenomi sekä muiden tiedealojen eri ikäisille osaajille.

Sisältö
Katso tarkempi info www.liikehanke.fi. Tiedot avoimista paikoista täydentyvät hakuajan kuluessa. Huom. mätsäys yrityksiin on käynnissä koko hakuajan, joten lähde viipymättä liikkeelle, jos tämä mahdollisuus kiinnostaa sinua.

KOULUTUKSEN TEORIAOSUUDEN SISÄLTÖ (27 pv.)

- strategia ja liiketoimintasuunnittelu
- ryhmädynamiikka, työhyvinvointi
- yritystalouden perusteet
- tuottavuus, Lean
- digitaalinen markkinointi, some
- btob-myyntiprosessi
- tietoturva
- projektinhallinta
- kestävä kehitys
- MS Office päivitys
- analytiikka- ja it-kehitystyökalut
- kehittämishankkeiden toteutus

HYÖDYT KOULUTETTAVALLE

- nopea reitti päästä potentiaalisen työnantajayrityksen haastatteluun
- perehdyt isäntäyrityksen toimintaan, tavoitteena työsopimus
- päivität osaamistasi pk-yrityksen keskeisimmistä prosesseista
- olet kiinni työelämässä
- hyvä reitti vaihtaa alaa, löytää työtä uudelta paikkakunnalta, palata tauon jälkeen työtehtäviin, löytää silpputyön jälkeen reitti työpaikkaan, opintojen jälkeen oman alan töihin, määräaikaisen työsuhteen päättyessä uuteen paikkaan jne.

Koulutukseen hakeminen ja valinnat

- Tutustu tarkemmin LIIKEhanke® RekryKoulutukseen nettisivustolla www.liikehanke.fi
- Lähetä CV:si haku@liikehanke.fi – pelkkä CV:n lähettäminen ei sido sinua! Mukaan pääseminen edellyttää haastattelukutsua yritykseen ja sen perusteella valintaa avoimeen yrityspaikkaan. Paikkoja on rajoitetusti, joten toimi nopeasti varmistaaksesi valintasi ohjelmaan.
- Täytä myös hakemus TE-toimiston järjestelmään, niin nopeutat valintaprosessiasi: www.tyomarkkinatori.fi

Hakuaika koulutukseen päättyy 11.9.2023 ja koulutus alkaa 18.9.2023. Lisätietoja yrityspaikoista ja koulutukseen hakeutumisesta:
Anu Haveri p. 050 3200 443 / anu.haveri@rekryovi.net ja Liisa Kevo p. 040 743 1897/ liisa.kevo@rekryovi.net

Tietoa työvoimakoulutuksista

RekryKoulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille ja joilla on TE-toimiston toteama koulutustarve. Työvoimakoulutus on maksutonta. Jos tulet valituksi koulutukseen, sovi työllistymissuunnitelmasi päivittämisestä TE-toimiston/kuntakokeilun kanssa. Koulutus tulee lukea työllistymissuunnitelmassasi, jotta sinulle voidaan maksaa korotettua työttömyysetuutta. Korotusosan maksamisesta päättää työttömyysetuutesi maksaja.

Lisätietoa koulutuksista ja koulutuksen aikaisista etuuksista antaa Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15. Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta.

Huomioithan, että koulutushakemus on sitova, eikä sitä voi perua ilman pätevää syytä. Jättämällä koulutushakemuksen sitoudut osallistumaan koulutuksen valintatilaisuuteen ja aloittamaan koulutuksen, mikäli tulet siihen valituksi. Mikäli perut hakemuksen, et osallistu koulutuksen valintatilaisuuteen, tai et aloita koulutusta, TE-toimisto/kuntakokeilu selvittää oikeutesi työttömyysetuuteen (TTL 2 a luku 9 § 7 a-7 b sekä 2 a luku 10 §).

Ilmoitusta päivitetty 15.6. (lisätty TE-live -lähetyksen linkki ja tiedot)

Pysy kartalla – suunnista työvoimakoulutukseen!
Tervetuloa ke 13.9. klo 12-15 Työvoimakoulutusmessuille Turun virastotalolle. Valtakunnallinen Työvoimakoulutusviikko on käynnissä 11.-15.9.

Sen aikana järjestetään tapahtumia ympäri Suomen ja myös verkossa.
Tule käymään ja tapaamaan kouluttajia ja koulutusneuvojia. Kaikki tapahtumat näet kartasta:

• Tarjoaja: Rekryovi Oy
  • TE-toimisto: Varsinais-Suomen TE-toimisto