Rekrykoulutus: Ecam Toimihenkilö ja Asiantuntija

Rekrykoulutus: Ecam – Toimihenkilö ja Asiantuntija

Rekrytointiohjelman avulla teet investoinnin tulevaisuuteen – uuteen työpaikkaan ja uuteen uraan!

Rekrytointiohjelma antaa sinulle tärkeän myyntiargumentin työnhakuprosessissa. Hakemalla ohjelmaan saat alkuhaastattelussa valmennuksen työnhakutaitojesi ja -välineistön kehittämiseksi. Sen jälkeen ehdotamme sinua sopiviin yritysten toimeksiantoihin. Tällöin olet ehdottamamme 4-6 hakijan joukossa tai saatamme sopivaan toimeksiantoon lähettää pelkästään sinun paperisi työnantajalle. Osumaprosenttisi voittaa nousee huomattavasti.

Ohjelman aikana pystyt suorittamaan tehokkaan itsensä johtaminen etäopiskelukokonaisuuden. 15 osamodulia käsittävä valmennus antaa sinulle työvälineitä sekä luo kehityspolkuja oman minänsä johtamiseen työ ja vapaa-aikana suoritettavissa asioissa. Prosessi antaa lisähyötyjä päivittäisten työtehtävien hoitamiseen, vapaa-ajan rakentamiseen sekä henkilökohtaisten suhteiden muodostamiseen koko 24/7 aikaperiodin aikana. Tavoitteena on luoda itselleen parempi 8 tunnin työpäivä, parempi 8 tunnin vapaa-aika ja paremmat 8 tunnin yöunet.

Ohjelma on suunnattu työttömille tai työttömyysuhan alaisille henkilöille: pidemmän työkokemuksen omaaville senior-tehtävätason henkilöille sekä nuorille vastavalmistuneille junior-henkilöille. Yritysten antamat toimeksiannot kohdentuvat kaikkiin toimialoihin sekä kokoluokaltaan pk-yrityksistä pörssiyhtiöihin. Tehtävämääritystä ei ole rajoitettu ja tehtävänimikkeesi voi olla esim. sihteeri, markkinointi-assistentti, markkinointipäällikkö, graafikko, tekninen myyjä, erilaiset insinööritehtävät, ict-sektorin tehtävät, kirjanpitäjä, reskontranhoitaja, talouspäällikkö, toimitusjohtaja.

Ennen hakemuksen jättämistä pyydämme Sinua tutustumaan kohtaan “hakeutuminen.” Työ- ja elinkeinotoimistoon hakemus jätetään vasta sitten, kun olet päässyt sopimukseen isäntäyrityksen kanssa ja sinut on hyväksytty koulutusohjelmaan, joten ethän tee sitä aiemmin.

Koulutusohjelman kesto on 90 työpäivää (n. 4,5 kk). Koulutusohjelma painottuu yritystyöskentelyyn, jonka aikana pääset osoittamaan osaamistasi. Monipuolisten lähi- ja etäopiskelupäivien aikana voit päivittää teoriaosaamistasi ja luoda uusia kontakteja. Ohjelman ajan työskentelet koulutussopimuksella. Tavoitteena on ohjelman jälkeen työllistyminen yhteistyöyritykseen, jonka etsimme rekrytointiohjelmaa varten. Pitkän aikavälin keskimääräinen työllistymisaste ECAMrekry ohjelmissa on ollut 83 %.

Lähi- ja etäopiskelun aiheet:
- oman osaamisen tuotteistaminen ja myyminen
- ihminen organisaatiossa
- itsensä johtaminen (15 osamodulin etäopiskelukokonaisuus)

1. itsensä johtaminen
2. motivaatio työkentässä
3. aika itsensä johtamisessa
4. stressi tulostekijänä
5. työn merkitys itselleni
6. minä ja tulevaisuus
7. minä osaajana
8. kosmeettinen äly menestystekijänä
9. kannustekeinot työelämässä
10. erilaiset työareenat
11. esimiestyö
12. tavoiteasetanta työelämässä
13. esimiestyön keinovalikko
14. laatuajattelu työelämässä
15. palvelun merkitys menestystekijänä

Ohjelman pääkouluttajana toimii KTM Timo Rope.

HAKEUTUMINEN:
- täytä hakemus ECAM Consulting Oy:n internet-sivuilla: http://www.ecamconsulting.fi/tyonhakija/tyonhakija-seniori-turku/
- kutsumme Sinut haastatteluun saatuamme hakemuksesi

HUOM! Hakemus työvoimakoulutukseen www.tyomarkkinatori.fi -sivustolla tehdään vasta sen jälkeen, kun Sinulle on löytynyt oma yhteistyöyritys – ei aiemmin.

Jos tulet valituksi koulutukseen, sovi työllistymissuunnitelmasi päivittämisestä TE-toimiston/kuntakokeilun kanssa. Koulutus tulee lukea työllistymissuunnitelmassasi, jotta sinulle voidaan maksaa korotettua työttömyysetuutta. Korotusosan maksamisesta päättää työttömyysetuutesi maksaja.

Meillä on jatkuvasti haussa kymmenittäin erityyppisiä tehtäviä monille eri aloille. Ilmoittaudu nettisivujemme kautta hakijaksi, niin käydään yhdessä läpi alkuhaastattelussa minkä tyyppiset tehtävät voisivat soveltua Sinulle.

Lisätietoja työpaikoista ja hakumenettelystä: Tanja Hallanaro p. 0407785665, tanja.hallanaro@ecamconsulting.fi

Lisätietoa koulutuksista ja koulutuksen aikaisista etuuksista antaa Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15. Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta

Huomioithan, että koulutushakemus on sitova, eikä sitä voi perua ilman pätevää syytä. Jättämällä koulutushakemuksen sitoudut osallistumaan koulutuksen valintatilaisuuteen ja aloittamaan koulutuksen, mikäli tulet siihen valituksi. Mikäli perut hakemuksen, et osallistu koulutuksen valintatilaisuuteen, tai et aloita koulutusta, TE-toimisto/kuntakokeilu selvittää oikeutesi työttömyysetuuteen (TTL 2 a luku 9 § 7 a-7 b sekä 2 a luku 10 §).

Pysy kartalla – suunnista työvoimakoulutukseen!
Tervetuloa ke 13.9. klo 12-15 Työvoimakoulutusmessuille Turun virastotalolle. Valtakunnallinen Työvoimakoulutusviikko on käynnissä 11.-15.9.

Sen aikana järjestetään tapahtumia ympäri Suomen ja myös verkossa.
Tule käymään ja tapaamaan kouluttajia ja koulutusneuvojia. Kaikki tapahtumat näet kartasta:

• Tarjoaja: ECAM Consulting Oy ⧉
  • TE-toimisto: Varsinais-Suomen TE-toimisto