DIGITAL OCEAN

DIGITAL OCEAN

JATKOHAKU. Vielä olisi mahdollisuus päästä mukaan, 1 paikka vapaana.

DIGITAL OCEAN -ohjelman joka lisää osallistujan vahvuuksia ja valmiuksia toimia pk-yritysten ja organisaatioiden digitaalisen markkinoinnin erityisosaajana.

KOHDERYHMÄ JA OPISKELUKIELI
Ohjelma on suunnattu sinulle, joka olet suorittanut korkeakoulututkinnon ja olet joko työtön tai työttömyysuhan alla. Olet kiinnostunut digitaalisesta markkinoinnista ja haluat oppia teemasta lisää. Koulutuskielinä ovat sekä ruotsi että suomi ja voit suorittaa ohjelman kummalla tahansa kielellä. Ohjelmaan valitaan 15 osallistujaa.

SISÄLTÖ JA RAKENNE
Viisi kuukautta kestävä ohjelma sisältää noin 5 viikon lähiopetusjakson, 9 viikon etäopintojakson sekä 6 viikon työharjoittelun. Lähiopinnot koostuvat luennoista, ryhmätöistä ja keskusteluista. Etäopintojen aikana suoritat omia henkilökohtaisia harjoitustöitäsi sekä kaksi MOOC-kurssia (Massive Open Online Courses). Ohjelman aikana saat myös ammatillista tukea ja ohjausta työnhakuun liittyvissä asioissa.

Kokonaisuuteen sisältyy myös kehittämistyö, joka esitellään suullisesti ja kirjallisesti ohjelman lopussa. Opiskelijan tulee itse hankkia itselleen työharjoittelupaikka, jonka löytymisessä Hanken & SSE tarvittaessa auttaa.

INFO LÄHETYS
Tästä koulutuksesta tehdään TE-Live lähetys to 14.9. klo 11.00. Lähetys pidetään ruotsiksi, mutta tallenne tullaan tekstittämään suomeksi.

OHJELMA
Ohjelma alkaa 1.11.2023 ja päättyy 25.3.2024. Lähiopintopäivät pidetään pääsääntöisesti klo 9.00-15.00 Hankenin tiloissa osoitteessa Kirjastonkatu 16, Vaasa.

Viikko-ohjelmaan kuuluu noin 2 lähiopetuspäivää muiden opintopäivien ollessa etäopiskelua.
Työharjoittelujakso on 8.2.-20.3.2024.

SISÄLTÖ
· Strateginen markkinointi
- Tavaramerkki / branding
- Hinnoittelu

· Digitaalinen markkinointi
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa
- Kampanjan rakentaminen ja sen ydinviesti
- Yritystarina
- Digitaalinen houkuttelevuus – inbound marketing
- Hakukoneoptimointi – SEO, Google analytics & google adwords
- Wordpress

· IT ja tietoturva
- Excel, Power Point ja Power BI

· Työnhaku 2.0 & yrittäjyys
- Seuraava askel tyuralla
- Osaamisen tunnistaminen ja sanoittaminen
- LinkedIn työnhaussa
- Piilotyönhaku
- Rekrytointiprosessi, oma branding
- Yrityksen perustaminen

· Kehittämistyö – minä nykyaikaisen digitaalisen markkinoinnin avainhenkilönä

· Työharjoittelu kuusi viikkoa

Digital Ocean -ohjelma tarjoaa vankan perustan ja hyvät tiedot sekä taidot digitaalisessa liiketoimintaympäristössä toimimiseen. Uuden osaamisesi avulla voit jatkaa kasvuasi digiosaajana vaikka kuinka pitkälle!

HAKEMINEN
Täytä hakemus ’Hae tähän koulutukseen’ -painikkeen kautta. Jos täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun pitää vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa ennen hakuajan päättymistä. Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata Oma asiointi -palvelussa osoitteessa www.tyomarkkinatori.fi

LISÄTIETOJA
Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille TE-toimiston asiakkaille, joiden työnhaku on voimassa TE-toimistossa. Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta.

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15, neuvontaa saa myös facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta Sivulla olevasta chatista saat apua koulutuksiin ja osaamiseen liittyvissä asioissa. Palvelussa voit esittää kysymyksiä nimettömänä.

KOULUTUKSEN YHTEYSHENKILÖ
Hanken & SSE, Yvonne Högholm, puh. 040-3521720 ma-ke klo 10-15, yvonne.hogholm@hankensse.fi

• Tarjoaja: Hanken & SSE Executive Education Ab
  • TE-toimisto: Pohjanmaan työ- ja elinkeinotoimisto