Kiinteistönhoitoalaan tutustuminen

Kiinteistönhoitoalaan tutustuminen

• Koulutus alkaa: Non-stop

Koulutuksessa pääset tutustumaan käytännössä kiinteistönhoidon monipuolisiin työtehtäviin. Voit osallistua esim. kiinteistön teknisten laitteiden ja rakenteiden huoltoon tai kone ja ulkoaluetöihin oman valintasi mukaisesti.

Koulutus sopii sinulle, joka pidät monipuolisesta ja vaihtelevasta työstä, sekä käsillä tekemisestä. Koulutuksen jälkeen on mahdollisuus työllistyä, tai hakeutua alan jatkokoulutukseen.

Jos ala kiinnostaa, tule mukaan. Alalla on monenlaisia työtehtäviä, ja töitä on hyvin tarjolla.

SISÄLTÖ
Koulutuksessa mahdollisuus suorittaa tulityö-, työturvallisuus- ja EA 1 korttikoulutukset. Työnhakuvalmennus ja henkilökohtainen ohjaus on sijoitettu sekä koulutuksen alkuun sekä loppuun.

Koulutuksessa käsitellään seuraavia asioita:
-Käydään läpi alalla käytettäviä työkaluja, koneita ja laitteita
-Osallistutaan kiinteistöhoidon käytännön työtehtäviin
-Tutustutaan alan työtehtäviin ja koulutustarjontaan
-Koulutukseen on mahdollista liittää työssäoppimista alan yrityksiin

KUVAUS
Koulutuksen kohderyhmään kuuluvat kaikki työttömät, joilla on koulutustarve sekä kiinnostus kiinteistönhoito-alalle. Koulutuksen avulla edistetään hakijoiden ammattikielitaitojen kehittymistä, työllistymistä tai tutkintoon johtavaan jatkokoulutukseen sijoittumista.

HAKEMINEN
Täytä hakemus ’Hae tähän koulutukseen’ -painikkeen kautta. Jos täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun pitää vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa ennen hakuajan päättymistä. Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata Oma asiointi -palvelussa osoitteessa www.tyomarkkinatori.fi

Hakijoille pidetään haastatteluja noin kolmen viikon välein TEAMSin kautta tai Vamian Sampo Kampuksella. Kutsut haastateltaville lähetetään tekstiviestillä.

LISÄTIETOJA
Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille TE-toimiston asiakkaille, joiden työnhaku on voimassa TE-toimistossa. Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta.

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15
Koulutusneuvontaa saa myös facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta.

KOULUTUKSEN YHTEYSHENKILÖ
Kouluttaja Arto Natri, puh 0400 865 778, arto.natri@vamia.fi