Lämpöpumppu koulutus

Lämpöpumppu koulutus

JATKOHAKU. Ryhmä aloittaa 8.8.2023 mutta vielä olisi mahdollisuus päästä mukaan!

KUVAUS
Koulutuksen kohderyhmään kuuluvat työttömät, joilla on koulutustarve sekä kiinnostus kylmä- ja lämpöpumpputekniikkaan. Koulutuksen avulla edistetään hakijoiden työllistymistä tai tutkintoon johtavaan jatkokoulutukseen sijoittumista.

Koulutus alkaa 8.8.2023 ja loppuu 21.12.2023, jonka aikana on mahdollista suorittaa tulityökorttikoulutus.
Työnhakuvalmennusta ja henkilökohtaista ohjausta annetaan koulutuksen aikana oppilaan tarpeiden mukaan.

Lämpöpumppukoulutuksessa käsitellään seuraavia asioita:
-Kylmätekniikan perusteet
-Alan lainsäädäntö
-Kylmäaineet ja niiden käsittely
-Lämpöpumpputyypit
-Lämpöpumppujen rakenne, toiminta ja valinta
-Lämpöpumppujen asentaminen ja huoltaminen
-Käytännön harjoituksia

Koulutus toteutetaan työvoimakoulutuksena. Lähijaksoilla järjestetään opetusta oppilaitoksen tiloissa, sekä käytännön harjoituksia työkohteissa. Etäjaksot on suunniteltu ja sijoitettu niin, että ne tukisivat mahdollisimman tehokkaasti käytännön opetusta.

HAKEMINEN
Täytä hakemus ’Hae tähän koulutukseen’ -painikkeen kautta. Jos täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun pitää vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa ennen hakuajan päättymistä. Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata Oma asiointi -palvelussa osoitteessa www.tyomarkkinatori.fi

LISÄTIETOJA
Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille TE-toimiston asiakkaille, joiden työnhaku on voimassa TE-toimistossa. Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta.

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15
Koulutusneuvontaa saa myös facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta.

KOULUTUKSEN YHTEYSHENKILÖ
Kouluttaja Timo Kankaanpää, puh 040-1792227, tai timo.kankaanpaa@vamia.fi