Teknisen kiinteistönhoidon osaaja

Teknisen kiinteistönhoidon osaaja

• Koulutus alkaa: non-stop

KUVAUS
Koulutuksen kohderyhmään kuuluvat alanvaihtajat ja työttömät, joilla on koulutustarve sekä kiinnostus kiinteistönhoitoalalle tai mökkitalkkari toimintaan. Tavoitteena on työllistyminen tai mahdollinen yrityksen perustaminen.

Koulutus järjestetään välillä 9.1.2024-31.5.2024, jonka aikana on mahdollista suorittaa tulityö-, työturvallisuus- ja EA 1 korttikoulutukset.
Työnhakuvalmennusta ja henkilökohtaista ohjausta annetaan koulutuksen aikana oppilaan tarpeiden mukaan.

Koulutus koostuu seuraavista moduuleista, joista voit suorittaa yhden tai vaikka kaikki osat valintasi mukaan:

Kiinteistön tekniset työt 9.1-15.3.2024 / HAASTATTELUT: 14.12.2023
************************************************************************************************
·turvallinen ja toimiva rakennus
·korjaus- ja remonttityöt
·säännölliset tarkastukset, yleisimmät ongelmatilanteet, huoltaminen
·asiakkaan tilaamat lisäpalvelut (kamera- ja turvajärjestelmät yms.)
·työturvallisuus

Ilmanvaihtojärjestelmien käyttö ja huoltaminen 18.3.-31.5.2024 / HAASTATTELUT: 13.3.2024
·Ilmanvaihdon merkitys, yleisimmät ilmanvaihtojärjestelmät kiinteistössä, ilmanjako, säätöjärjestelmät, viihtyisät sisäilmaolosuhteet/energiatehokkuus
·säännölliset tarkastukset, yleisimmät vika/ongelmatilanteet, huoltaminen, säätäminen

Koulutus toteutetaan työvoimakoulutuksena, ja siihen sisältyy työssäoppimista. Lähijaksoilla tavoitteena on tehdä käytännön harjoittelua asiakaskohteissa. Etäjaksot on suunniteltu ja sijoitettu niin, että ne tukisivat mahdollisimman tehokkaasti käytännön opetusta.

HAKEMINEN
Täytä hakemus ’Hae tähän koulutukseen’ -painikkeen kautta. Jos täytät sähköisen hakemuksen ilman pankkitunnuksia, sinun pitää vahvistaa hakemuksesi TE-toimistossa ennen hakuajan päättymistä. Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata Oma asiointi -palvelussa osoitteessa www.tyomarkkinatori.fi

Koska valinta koulutukseen tai mahdolliseen haastatteluun perustuvat hakemuksessa esitettyihin tietoihin, täytä hakemus huolellisesti ja kerro mm. miksi olet kiinnostunut tästä koulutuksesta/miten tämä edistää työllistymistäsi.

Haastattelut pidetään Pohjanmaan työ- ja elinkeinotoimistossa, Vaasan toimipaikassa tai Teamsin kautta. Haastateltaville lähetetään SMS-kutsu.

LISÄTIETOJA
Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille TE-toimiston asiakkaille, joiden työnhaku on voimassa TE-toimistossa. Työvoimakoulutus on opiskelijalle maksutonta. Koulutuksen ajalta voidaan maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta.

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9-16.15, neuvontaa saa myös facebookissa www.facebook.com/koulutusneuvonta.

KOULUTUKSEN YHTEYSHENKILÖ
Kouluttaja Timo Kankaanpää, puh 040 1792 227, tai timo.kankaanpaa@vamia.fi