Hitsaustyöt tutuksi

Hitsaustyöt tutuksi

Haluatko tutustua hitsaukseen? Ei vain teoriassa vaan myös käytännössä. Hitsaustyöt tutuksi koulutuksessa pääset harjoittelemaan mm. TIG ja MIG/MAG- sekä puikkohitsauksen suoritustekniikoita. Koulutuksessa tehdään runsaasti harjoitustöitä. Lisäksi sinulla on mahdollisuus suorittaa työturvallisuus- ja tulityökortti.

Sisältö

·Hitsauksen perusteet, hitsausvarusteet, hitsaajan työllistymis- ja opiskelumahdollisuudet (1 pv)
·Hitsausturvallisuus, hitsauksen laatu, hitsausmerkinnät konepiirustuksissa, piirustusten luku (1 pv)
·Erilaiset hitsausmenetelmät (4 pv)
·TIG-hitsaus
·MIG/MAG-hitsaus
·Puikkohitsaus
·Alumiinin ja ruostumattoman teräksen hitsaus, robottihitsauksen perusteet (1 pv)
·Työturvallisuuskorttikoulutus (1 pv)
·Tulityökurssi (1 pv)
·Yritysvierailu ja työhönvalmennus (1 pv)

Koulutuksen kesto on 10 pv ja se toteutetaan lähiopetuksena Järviseudun ammatti-instituutin Vimpelin toimipisteessä (Puusepäntie 3, Vimpeli).

LISÄTIETOJA KOULUTUKSESTA:
Lisätietoja koulutuksesta antaa kouluttaja Toni Salonen, p. 040 673 5509, toni.salonen@jamin.fi

Koulutuksen aikaiset taloudelliset etuudet:Koulutuksen ajalta maksetaan työttömyysetuutta, korotettua etuuden osaa ja kulukorvausta.LISÄTIETOJA koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702 ma-pe klo 9-16:15 TAI
  • Koulutusneuvonnan suomenkielisen chat -palvelun ma-pe klo 9-16:00 löydät osoitteesta:
  • Ruotsinkielinen palvelu: https://tyomarkkinatori.fi/sv/info/landsomfattande-radgivningstjanster/radgivningstjanster-for-personkunder/utbildningsradgivning
  • Englanninkielinen palvelu: https://tyomarkkinatori.fi/en/info/national-guidance-services/guidance-services-for-personal-customers/education-and-training-guidance

Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa: www.facebook.com/koulutusneuvonta

Etelä-Pohjanmaan TE-palvelut myös:
  • Facebookissa: www.facebook.com/etelapohjanmaan.tepalvelut
  • Twitterissä: TEpalvelutEPO* Instagramissa: tepalvelutepo

KOHDERYHMÄ:

Koulutus on tarkoitettu työttömille tai työttömyysuhanalaisille TE-toimiston ja työllisyyden kuntakokeilujen yli 20-vuotiaille työnhakijoille. Koulutus on suunnattu kaikille hitsauksesta kiinnostuneille. Et tarvitse aikaisempaa kokemusta hitsauksesta. Tavoitteena on antaa perustietoa erilaisista hitsausprosesseista.

Hae koulutukseen 8.10.2023 mennessä.
Täytä hakemus työvoimakoulutukseen huolellisesti, koska sen perusteella hakijat valitaan koulutukseen.
Huomioithan, että koulutukseen hakeutuminen on sitovaa eikä sitä, tai koulutukseen osallistumista voi perua ilman pätevää syytä. Perumisesta tai laiminlyönnistä voi aiheutua työttömyysturvaseuraamus..
Seuraa valintatietojasi www.tyomarkkinatori.fi – TE-palveluiden Oma asiointi – Henkilöasiakas-palvelussa.

• Tarjoaja: Jamin Palvelut Oy ⧉
  • TE-toimisto: Etelä-Pohjanmaan TE-toimisto